Tant Ragnar
Gamle usling
Fred och broderskap var det ja. Får man upp sin första jätte senast drag 7 så verkar man ha en chans med Vimes som närmsta granne. Jag lär mig så sakteliga.Sträcker ut ett spindelben i fred och broderskapets tecken
Nyfiken fråga. Denna starka allians, uppstod den genom någon form av privat kommunikation? Frågar eftersom spelet inte verkar erbjuda någon form av enskilda samtal. Intresserad av hur ni brukar sköta sånt.Spindlar och bågskyttar i stark allians. Ska Yadakk ta lärdom?
Trots att Hoodrick visat sig vänliga och aktivt låtit bli att stöta sig med de stolta vägbyggarna, blev man brutalt nedgjord av den grymme Tant Ragnar, världars förstörare. Låt detta bli en dyrköpt läxa Tant Ragnar
All kommunikation och trashtalk brukar vi köra i öppna kanaler - använd tråden här, eller joina vår discord, vrållådan.Nyfiken fråga. Denna starka allians, uppstod den genom någon form av privat kommunikation? Frågar eftersom spelet inte verkar erbjuda någon form av enskilda samtal. Intresserad av hur ni brukar sköta sånt.
Tack för bra svar.All kommunikation och trashtalk brukar vi köra i öppna kanaler - använd tråden här, eller joina vår discord, vrållådan.
Det finns också en tech i spelet som tillåter dig att skicka förfrågningar om allianser (men inte mer kommunikation än så).
Nu (tror) jag inte att någon inblandade tar spelet på så stort allvar att man håller på med privata meddelanden mellan enskilda spelare, men kör på det om du vill också!
Jag har inte några alternativ egentligen.Och lite inte på allianser med @Tant Ragnar som faktiskt tragiskt nog är medicinskt inkapabel att hålla ett fredsavtal![]()
Nej inga privata medellande, förutom de enstaka gånger vi kört 2vs2 med lag uppgjort från start. All diplomati (such as it is) får köras öppen
Och lite inte på allianser med @Tant Ragnar som faktiskt tragiskt nog är medicinskt inkapabel att hålla ett fredsavtal![]()
Nja. Det hade underlättat för mig att tro gott om dina avsikter om inte två av dina maskar trampade runt på mina städer. Börja med att flytta ut dessa.Ja ... Tyvärr finns det få spelare som talar med så kluven tungan som @Tant Ragnar ... @gamerdad , vill du ha en deal är det bara att säga till!
Nja. Det hade underlättat för mig att tro gott om dina avsikter om inte två av dina maskar trampade runt på mina städer. Börja med att flytta ut dessa.
Jag väljer att tro att @Tant Ragnar är rationell och ser fördelar för egen del med att inte falla min nation i ryggen.![]()
Härlig var ordet. Då får du ett litet tips, kompis. Om din jätte som är sydväst om Gate of Power går ett steg sydväst till så hittar han en oägd liten by. Ser den men det känns inte realistiskt att jag nånsin kommer åt den, upptagen som jag är med att brottas med spindlar.Vi har, som du märker, en härlig jargong i det här lilla gänget. Och med härlig jargong menar jag såklart att Xyas och Vimes tvärljuger för nya spelare! Lyckligtvis verkar du för begåvad för att falla för sånt pladder!
Självklart är vi kompisar i partiet ”the garden of love”. Som du kommer att märka behöver man pakta tidigt och hårt mot spindlar och drakar i det här spelet!