Vi spelar Polytopia!

Äsch bara för att dämpa min entusiasm så har jag lycksts dubbelgoof:a! Pinssmt!

Välkommen! Viktigt att komma ihåg att ondskan hos den som heter Tant Ragnar enbart kan matchas av ondskan hos den som heter LyXyas.
Jag förstår. Vad skönt att få det klarlagt.

Själv är jag väldigt fredlig, och hoppas få odla min täppa i lugn och ro.

Alltså, såhärava, det gick så sjukt bra för mig att jag faktiskt helt missade att @Vimes och @Xyas hade trupper precis bredvid mina ståder. Och så köpte jag tech…🤷😭

Vis av skadan säger jag att ja, det är nog ganska bra att bygga trupper. Särskilt jättar, katapulter och riddare är praktiska. Och sådana ”defenders” och spioner.

Och det kan vara bra med båtar, kanonbåtar är särskilt bra. För den med möjlighet är kålmaskar och drakar en möjlig väg framåt.

Vis av skadan säger jag att ja, det är nog ganska bra att bygga trupper. Särskilt jättar, katapulter och riddare är praktiska. Och sådana ”defenders” och spioner.

Och det kan vara bra med båtar, kanonbåtar är särskilt bra. För den med möjlighet är kålmaskar och drakar en möjlig väg framåt.
Äsch det kan ha varit ett ärligt misstag från deras sida. Sånt kan ju hända. Jag tror gott om alla, möjligen inte de som gode Vimes varnade mig för.

Ja, det är en klassiker. Jag vill också höja ett varningens finger mot att tro att appen aviserar när det är ens tur! Det gör den inte alltid, den rackarn! Så det kan vara bra att kolla då och då

Back