Leon
Leo carcion
Superb Gold: @Tant Ragnar men hur många jättar har du i Arklak egentligen!?!
alltid en tillSuperb Gold: @Tant Ragnar men hur många jättar har du i Arklak egentligen!?!
alltid en till.
har haft flyt med att kunna levla upp staden preciiiiiis med wonders och forges och grejer.
Välkommen hit, välkommen hem!Okej då! OKEJ DÅ! Bjud in mig till nästa match, så ska muntra sånger ljuda i skogen.
NEEEEEEEJ inte piljäklarna!!Okej då! OKEJ DÅ! Bjud in mig till nästa match, så ska muntra sånger ljuda i skogen.
Det var länge sedan vi hade vare sig serier eller turneringar, men kanske något att damma av nu när sommarsemestern närmar sig?Hur funkar det här nuförtiden? Har ni seriespel? Turneringar? Eller mördar ni bara varandra i värld efter värld?
Vi har väl bara ett igång?Varför får jag inga inbjudningar till nya spel? Vart e festen? Kan jag inte ta en hint?
Trodde jag också men @guldfink och @Martin3 verkar ha fått hemlig inbjudan till asgrym technofest i en övergiven kulturkåk i Berlin med massa kändisar. De dricker champagne ur utbrända kärnreaktorrör från nåt nedlagt atomkraftverk samtidigt som Kraftwerk spontan-jockar nya hitz.Vi har väl bara ett igång?
Vi har väl bara ett igång?