Nekromanti Vem ska på LinCon?

Landrim

Warrior
Joined
21 May 2013
Messages
251
Inspirerad av Cissis tråd tänkte jag kolla vilka som ska på LinCon i år? Jag är sjukt sugen på att åka på LinCon men jag känner ingen som ska dit i år och jag tycker det är tråkigt att gå på konvent ensam.

Och ja, jag vet att de inte öppnat anmälningarna ännu, men jag måste börja planera redan nu om jag ska åka på det eller inte :p
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Jag kommer vara på LinCon och arrangera Indierummet.
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Antagligen svänger jag förbi. Jag bor vad, en kilometer från området, så det vore nästan helgerån att inte hälsa på forumiterna :)
 

RollforFumble

Veteran
Joined
31 Jan 2015
Messages
162
Har inte bestämt mig än, men funderar på det. Bor ju i Linköping och har inte varit på Lincon sen 90-talet...såå kanske/eventuellt/möjligen...
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
RollforFumble;n144558 said:
Har inte bestämt mig än, men funderar på det. Bor ju i Linköping och har inte varit på Lincon sen 90-talet...såå kanske/eventuellt/möjligen...
Då har du ju fan ingen ursäkt! Det är som att bo i Göteborg och inte gå på GothCon!
 

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Joined
23 Feb 2001
Messages
9,922
Location
The Culture
Eftersom jag bor i Linköping, och Magic-SM är på Lincon är det extremt troligt att jag är där.
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Jag ska på LinCon!

Bor också i stan och kan erbjuda ett par sovplatser om det skulle behövas.
 

Landrim

Warrior
Joined
21 May 2013
Messages
251
Kul att det är så många som ska dit, nu blev jag ännu mer pepp på att åka på LinCon! :D
 

Hellzon

Långsamma Vargen
Joined
22 Jan 2002
Messages
2,458
Location
Köping
Landrim;n144598 said:
Kul att det är så många som ska dit, nu blev jag ännu mer pepp på att åka på LinCon! :D
Indierummet brukar vara informellt wrnu-häng. Vad som händer utanför har jag ärligt talat dålig koll på. :p

Själv lär jag dyka upp om jag är ledig men det vet jag eventuellt inte förrän någon vecka innan.
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,289
Location
Örebro
Inget bestämt här, men jag har fått påtryckningar om det. Var endast på LinCon under 2008 och vore trevligt att titta förbi igen. Gissar dock att jag måste se över ekonomin för det. I så fall skulle jag gärna ta en bädd hemma hos dig Cissi! :)
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Robert Jonsson;n144865 said:
Inget bestämt här, men jag har fått påtryckningar om det. Var endast på LinCon under 2008 och vore trevligt att titta förbi igen. Gissar dock att jag måste se över ekonomin för det. I så fall skulle jag gärna ta en bädd hemma hos dig Cissi! :)
Absolut! Du är välkommen!
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,289
Location
Örebro
Cissi;n144887 said:
Absolut! Du är välkommen!
<3

Det ökar definitivt chansen för att återvända till LinCon. Nu ska jag bara se om jag kan få ihop ekonomin. :)
 
Top