Nekromanti Vem är du i Midgård?

Fenix

Warrior
Joined
7 Nov 2003
Messages
277
Location
Stockholm
Alex C Eriks och Overdose Entertainment har gjort i ordning ett litet flashspel där du genom att svara på några enkla frågor får reda på vem du är i Midgård. Du hittar det i Fenix artikelarkiv.

Tove & Anders
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Yes !!

Bwhahahahaa !!
Så jäkla skoj !! Strörtrolig länk ju !!
Av en ren händelse så blev jag Gimli....... :gremgrin: :gremgrin:
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,909
Jag blev Sauron! Huh! [NT]

NT = No Text (Ingen text)
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,724
Men...! Jag med. Storskurken själv... [NT]

NT = No Text (Ingen text)
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Ormstunga

»Du är elakingen Ormstunga
Du gillar inte att gilla. Du gör det som behövs för att ta dig fram i världen. Du hänger med rätt folk, säger rätt saker och har svarta kläder. Dina polare gillar dig, eftersom du är snygg, cool och får saker gjorda. Hänsyn och omtänksamhet är du sämre på. Du är en komplex och intressant karraktär men elak, arrogant och självcentrerad. Innerst inne längtar du bara efter kärlek.»

Tja, tar gärna emot kommentarer från de som snackade med mig i helgen, stämmer min Midgård-karraktär?

/Seinet Wintermute - Sitter och softar vid sin svarta komputter nu
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Jag också...[ANT]

Bara för att jag ville byta halsband med ett snyggo i Vattnadal... :gremsmirk:
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Re: Du verkade inte SÅ elak ;) [NT]

Men vad f*n, jag är ELAK, sådetså!!! semikolon slutparantes

/Seinet Wintermute - Skall slagga snart...
 
Joined
18 Apr 2002
Messages
957
Location
Dalaupprorets centrum och bostadsorten för Troberg
lokomotivet är en ormtunga?

stämmer det efter helgens träff? *ack*
så elak var jag väl inte? *funderar*

»Du är elakingen Ormstunga
Du gillar inte att gilla. Du gör det som behövs för att ta dig fram i världen. Du hänger med rätt folk, säger rätt saker och har svarta kläder. Dina polare gillar dig, eftersom du är snygg, cool och får saker gjorda. Hänsyn och omtänksamhet är du sämre på. Du är en komplex och intressant karraktär men elak, arrogant och självcentrerad. Innerst inne längtar du bara efter kärlek.»
 

Eva Florén

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
2,107
Location
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Tydligen ingen alls, får inte det hela att fungera.

Fast jag har ju redan en aning om vem jag vill vara/är.

Haft alias som Rosa Kattun juh... mat är gott, trädgårdar är mysigt - önskar bara jag hade lika mycket skinn på näsan som henne. :gremsmile:

Men jag slår vad om att det inte finns med många sådana damer i flashen i alla fall. Det finns ju inte många närvarande damer heller i ringen.

Få se, Galadriel är aktiv, Rose är något aktiv, en viss kärring är aktiv.... hm... Några sköna damer som slåss... ah, nu förstår jag varför inte rollspel tar upp så många damer...

:gremsmile:
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Sammyboy

Stämmer rätt bra faktiskt. För övrigt undrar jag vem mannen, myten, legenden: Saint är? :gremsmile:
 

hraufnir

Swordsman
Joined
25 Sep 2003
Messages
772
Location
Luleå
Inte att förglömma mig[ANT]

Jag slappade och sov I Vattnadal... men likförbannat fick jag några dagar skäggstubb, ett trasigt svärd och ett taskigt självförtroende. Jo just ja, inte att förglömma hopplös kärlek till ett alvfruntimmer och en utdöd släkt. (kanske inte var så illa det där sista)
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,416
Jag blev också Aragorn...

...men det är väl ingen som är förvånad? Jag både är och har blivit honom förut... Fast ska jag vara allvarlig tycker jag det här testet var lite larvigt jämfört med de andra jag gått igenom.
 
Top