Varulv Varulvsspelskalendarium 2024

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,393
30 juni? Det är ju jättelångt kvar. Tänk om det krockar med Paradise Ulvtell säsong två? Har du verkligen tänkt igenom detta @Sidd ?
Det kanske är en ploj, så vi förväntar oss ett senare spel. Och sen, som en blixt från klar ulv, kommer anmälningstråden på måndag.
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,434
Det kanske är en ploj, så vi förväntar oss ett senare spel. Och sen, som en blixt från klar ulv, kommer anmälningstråden på måndag.
Såklart! Jag tror vi måste gå tillbaka till bilden. Varför har känguru-ulven två svansar? För den, likt blekansikten, talar med två tungor såklart! Sidd säger 30 juni men menar något annat.
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,434
Vågar ni inte köra paralellspel? Låter inte byboigt!
Eftersom jag är en f.d. vinnare i Paradise Ulvtell så kommer jag nog bli inslängd som joker när tittarsiffrorna går ner. Dvs inget problem för mig om spelen pågår simultant, men för andra kan det bli knivigt. Sidd borde flytta fram starten för att inte krocka med PU:S2. Men jag tror spelet kommer börja en dag bara, utan anmälningstråd eller något, som en blixt från klar ulv helt enkelt, precis som Anthrox förutspådde.
 
Top