Paxens inlägg efter han varit borta ett tag (#799637).
Påpekar återigen att han var stressad, och tror att det är därför han blir misstänkt. I sin stress ska han trott att helare/läkare skulle vara med och har inte läst startinlägget.
(I efterhand har han sagt att han inte tänkte på att alla de rollerna rimligtvis är olika namn för samma sak. Dock kommer han inte ut med detta förrän jag och Brynolf påpekat det.)
Säger också att han blir misstänkt på grund av sitt rykte, och att han inte gjort något medvetet.
(men typiska scumtells som felskrivningar och konstigheter brukar ju vara omedvetna)
Säger också att han inte försökt sig på en "honungsfälla" dvs locka fram ulvar genom att bete sig ulvigt om jag förstått det rätt.
Säger sedan att han trodde att läkare/helare fanns med eftersom han läst det. Dock inte i startinlägget utan någon annan stans (i varulvarnas kommunikation kanske?)
Säger också att han är "enormt förvånad" över att läkare inte är med. Uppenbarligen tror han här att läkare inte är samma sak som väktare, men det ändrar han sig ju om senare när det påpekas.
Han är alltså stressad och har inte läst startinlägget, dock ska han ha läst någonstans att läkare/helare är med (påstår att han inbillat sig att han gjort det)
Så först tror han det för att han är stressad och inte läst startinlägget, senare (i samma inlägg) har han alltså läst det någonstans (inte i startinlägget)
Detta inlägget pingar rejält på min radar, men jag vill se hur det bemöts senare i tråden och hur Paxen svarar på det innan jag byter röst. Men Paxen har den del att förklara efter detta skumma inlägget.