Nekromanti Varulvsspelet - Klassikern - Runda 1

Tyr

Hero
Joined
14 Oct 2000
Messages
1,647
Location
Karlskrona
Vimes said:
Tyr, finns det något inlägg där du brödsmular det här? Eller där man i varje fall kan styrka att du har agerat utifrån en siarroll?
Nej, jag brukar inte brödsmula. Risken finns att det blir för uppenbart och då hade jag varit körd ändå.
 

Cassius

Hero
Joined
12 Feb 2012
Messages
1,373
Location
Skåne
Re: Lite tankar innan 22:00

Inte mina heller. Det syns ganska tydligt i mina senaste inlägg :gremsmile:
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,741
Location
Stockholm
Det känns brådstörtat att rösta ut TYr just nu och vi förlorar inget på att vänta tills imorgon. Jag tror att Tyr är ulv men jag vill hinna titta på det här innan vi går vidare!
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,264
Location
Örebro
Elmrig said:
Skjuter vi på det här tills imorgon eller ska vi gå vidare med andra kandidater? Jag är nog för att vänta men en hängning av Cassius som andra alternativ om ingen mer grön kommer ut som siare.
Men för sjutton gubbar, inte ska du gå på det här nu också? Lägg rösten på Tyr nu. Vi kan vela det här fram och tillbaka. Men som KK brukar säga "Ikväll ska någon hängas!"
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Elmrig said:
Det känns brådstörtat att rösta ut TYr just nu och vi förlorar inget på att vänta tills imorgon. Jag tror att Tyr är ulv men jag vill hinna titta på det här innan vi går vidare!
Du har en poäng. Varför är inte KK här för?? :/
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,694
Location
Stockholm
Elmrig said:
Det känns brådstörtat att rösta ut TYr just nu och vi förlorar inget på att vänta tills imorgon. Jag tror att Tyr är ulv men jag vill hinna titta på det här innan vi går vidare!
Nädå, det Vimes grävde fram är ju ett alldeles strålande bevis. Nu kör vi!
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,377
Tyr får komma med en jävligt bra förklaring på det jag citarar.
 

Tyr

Hero
Joined
14 Oct 2000
Messages
1,647
Location
Karlskrona
Recca said:
Cassius said:
Men hur fan ska vi göra då. 20 minuter kvar... Ska vi eller inte? Recca tycker du vi ska köra ändå?
Varför frågar du mig? Jag tror att det är lögn... Vimes citat tyder på det iaf... Men hur ska man veta?
Självklart så agerar jag som om jag inte vore siare innan jag går ut med det. :gremtongue:
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,741
Location
Stockholm
Re: Lite tankar innan 22:00

Vimes said:
Tyr said:
Om det står mellan oss två så tjänar vi mest på att hänga den som flest tror är ulv. Enligt röstningen igår var det Mukwa. Mycket info blir det i vilket fall som helst. Den andra av oss kan sias, och därmed får vi massor att jobba med.
Hrm...

Röst: Tyr
Snyggt fångat så snabbt, det rödar honom ordentligt. Det känns jobbigt att det går så fort just nu men jag ser ingen bättre kandidat för hängning.

Röst: Tyr
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,694
Location
Stockholm
Re: Lite tankar innan 22:00

Far åt helvete vilken röra med rösterna... det här blir bökigt att trassla ut efteråt.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,377
Re: Lite tankar innan 22:00

Jag tror Tyr är tillbaka på 8 nu. Men jag kan ha fel. Minst sju har han i varje fall.
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,694
Location
Stockholm
Re: Lite tankar innan 22:00

Vimes said:
Jag tror Tyr är tillbaka på 8 nu. Men jag kan ha fel. Minst sju har han i varje fall.
Nio enligt min lista, men det har ju varit lite rörigt den senaste tiden.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,377
Re: Lite tankar innan 22:00

Brynolf said:
Vimes said:
Jag tror Tyr är tillbaka på 8 nu. Men jag kan ha fel. Minst sju har han i varje fall.
Nio enligt min lista, men det har ju varit lite rörigt den senaste tiden.
Kan säkert stämma. Om alla som plockat bort har lagt tillbaka är det nio eftrsom jag röstar på honom.
 

Tyr

Hero
Joined
14 Oct 2000
Messages
1,647
Location
Karlskrona
Re: Lite tankar innan 22:00

Skulle det hjälpa om jag bad riktigt snällt om att inte hängas?
 
Top