Nekromanti [Varulvsspel] Expedition Varulvsson - Anmälan

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Emp, har du testat att skicka PM till kända varulvsspelare? Det var det jag gjorde när jag arrangerade Dr Who och behövde hitta ersättare.
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Förlåt att jag skrev mer än 5000 tecken Det var absolut inte meningen att göra det. Jag har missförstått reglerna, jag trodde inte citat räknades till de totalen av tecken per inlägg. Det mesta av texten i min analys av trasapan var ju faktiskt citat.

Kan vi inte bara säga att jag inte får skriva mer nu i hela rundan? Vem har för övrigt sagt något om att den första tillsägelsen är okay medan den andra resulterar i en diskning? Borde in även Vimes bli diskad då? Jag tycker det här är sjukt orättvist faktiskt.
 

Patient Beta

Swordsman
Joined
25 Jul 2010
Messages
524
Location
Härnösand
Recca said:
Förlåt att jag skrev mer än 5000 tecken Det var absolut inte meningen att göra det. Jag har missförstått reglerna, jag trodde inte citat räknades till de totalen av tecken per inlägg. Det mesta av texten i min analys av trasapan var ju faktiskt citat.

Kan vi inte bara säga att jag inte får skriva mer nu i hela rundan? Vem har för övrigt sagt något om att den första tillsägelsen är okay medan den andra resulterar i en diskning? Borde in även Vimes bli diskad då? Jag tycker det här är sjukt orättvist faktiskt.
Låt mig återkomma inom kort på det. Det är inte omöjligt, speciellt om jag har varit otydlig i reglerna. Tills vidare ör det inläggsstopp och röststopp på dig i speltråden innan jag tagit ett beslut. Jag vill inte vara oresonlig, men jag vill inte heller helt frångå regeln utan vidare.
 
Top