Nekromanti Varulvsspel eller!?

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,370
Hör ni det? Det är varulvsspelstarmen som kallar.

Jag är fett sugen. Vill någon arra är jag fett sugen på att spela. Vill ingen arra gör jag det själv om jag får sju spelare.

Spelstart om typ nån vecka, färdigt innan jul.

Säg hur ni vill ha det!

Anmälda:
Vimes
Konrad Konvalj
Landrim
RasmusL
Empiricus
.113
BDG
Basse
Xyas

Nio intresserade nu. 8+spelledare.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,370
RasmusL;n131144 said:
Blir det stor spelarbrist så kan jag vara med kvällar och helger! Sjuuukt sugen :)

Jag ränkar med dig, så får du ta ställning till sen (när vi har ett upplägg och spelarantal) om du ska vara med eller inte.
 

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,313
Location
Göteborg
Ja, jag gillar ju varulvsspel. Jag har börjat skriva på ett superfluffigt temaspel med häxtema, som jag nog skulle kunna få klart på en vecka eller så, men om vi hellre vill köra något mer traditionellt så är jag gärna med och spelar också. (Och jag kan alltid arra en klassiker helt utan fluff också om ni vill köra något supertraditionellt eftersom det ju alltid måste uppmuntras :)
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,588
Jag är gärna med! Jag blir verkligen sugen på Björns fluff-spel, men spelar gärna också ett mer traditionellt spel.
 

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,198
Location
Malmö
Alltså egentligen borde jag inte ta på mig ett varulvsspel just nu. Men är det ett fluffigt spel från BDG så går det ju inte att säga nej :)
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,370
Björn den gode;n131307 said:
Ja, jag gillar ju varulvsspel. Jag har börjat skriva på ett superfluffigt temaspel med häxtema, som jag nog skulle kunna få klart på en vecka eller så, men om vi hellre vill köra något mer traditionellt så är jag gärna med och spelar också. (Och jag kan alltid arra en klassiker helt utan fluff också om ni vill köra något supertraditionellt eftersom det ju alltid måste uppmuntras :)
Kungligt! Björns fluffspel har jag sett fram mot ända sedan det nämndes för första gången för typ ett år sedan.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,370
BDG: tar du över det här nu? Så får du rådda kring hur många spelare du vill ha, anmälningsdeadline m.m.
 

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,313
Location
Göteborg
Alright, Dock får jag prestationsångest när ni verkar så exalterade, såå bra kommer det inte att bli!

Men ok, jag behöver minst 7 spelare, och det verkar vi ju redan har, men det hade inte skadat med fler.

Deadline för anmälan är nu på söndag 23:13 (udda tid? Well, game is on, kom bara ihåg att ni inte får prata om det utanför tråden, och tråden finns inte än så prata inte om det än.)

Om inget oförutsett inträffar så börjar spelet en vecka efter det den 6te december, men var beredd att spela från den 3de december det kan hända att vissa får börja spela innan tråden kommit upp.
 

Landrim

Warrior
Joined
21 May 2013
Messages
251
Björn den gode;n131362 said:
Om inget oförutsett inträffar så börjar spelet en vecka efter det den 6te december, men var beredd att spela från den 3de december det kan hända att vissa får börja spela innan tråden kommit upp.
Jag vill bara flika in att jag kan vara lite inaktiv från och till i nästa vecka pga flytt, men jag tror inte det ska hindra mig från att delta!
 
Top