Nekromanti Varulvsspel eller!?

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
Jag vill bara påpeka att det är hallonsylt jag har runt munnen, inget annat. Blir grymt det här, kul se hela gänget från förut typ, + någon ny :)
 

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,311
Location
Göteborg
Kan det vara så att den här tråden inte dyker upp i senaste inlägg längre? Verkar nästan så iaf.

Hur som helst så tänker jag alltså anta att följande:

Vimes
Konrad Konvalj
Landrim
RasmusL
Empiricus
.113
Basse
Xyas

Är anmälda och redo att spela, och som sagt hitta gärna någon mer men det behövs inte. Om ni är på listan men inte vill vara det så säg också gärna till, det är mycket bättre att hoppa av innan än under pågående spel.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,366
Jag har petat på Mukwa på fejjan, men han verkar inte vilja leka med oss längre...
 

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
Hela gänget som jag skrev skulle vara flera i gänget. Nån som kan kolla med hellzon kanske? Är på mobilen nu så lite rörigt men annars kan jag kolla imorgon om jag kommer ihåg det
 

Hellzon

Långsamma Vargen
Joined
22 Jan 2002
Messages
2,450
Location
Köping
Jag behöver lite vilopaus efter brädspelsligan men jag kommer antagligen att läsa trådarna och heja på häxorna. Eller häxjägarna eller vilket det nu är som gäller.
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Vimes petade ganska hårt, men datumen innebär att jag kommer vara inaktiv första veckan, så jag måste passa. Men kul att ni inte har glömt bort mig. Jag är gärna med nästa gång om det finns mer tid då.
 

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,311
Location
Göteborg
Ok deadline närmar sig, vi kommer förövrigt att spela på punkforumet så om ni kunde skicka vad ni heter där så blir allting enklare för mig.
 

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,311
Location
Göteborg
Alright, deadline är passerad och vi kör med de som är anmälda. Jag kommer anpassa spelet till deltagarantalet och skicka ut roller imorgon eller på onsdag.

Let's hunt som witches!
 

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,311
Location
Göteborg
Nu ska rollerna vara utskickade! (Nej ni får fortfarande inte skriva något) Har du inte fått din roll så hör av dig snarast ( i PM, inte i tråden!).
 
Top