Nekromanti Varulvsspel Chronicles - THE END (alla får posta!)

Unfair

Hero
Joined
3 Jan 2009
Messages
1,107
Location
Göteborg
Re: ang nytt varulspel

Paxen said:
Vicotnik said:
Jag kanske inte ska lova något men jag funderar kanske på att sätta upp ett parti till i höst.
Om jag startar upp ett så tänker jag nog starta upp ett i slutet av juli. Då är frågan, när kommer folk ha tid?
Jag kommer vara borta lite titt som tätt nu i sommar men jag tror på turen när du väljer vecka. Kan däremot reservera mig för att jag inte kommer kunna spela i övergången mellan juli-augusti, då är jag borta i drygt en vecka med väldigt begränsad tillgång till dator (läs: Kanske kollar mail 1 gång).
 

Nässe

Myrmidon
Joined
3 Jan 2006
Messages
3,607
Location
Malmö
Re: ang nytt varulspel

För mig är sommaren alltid lite svår att sia om. Den här sommaren särskilt. Jag är väldigt intersserad av att spela snart igen- men det kan vara så att jag inte hoppar på om man kör i sommar- eftersom risken är stor att jag blir en tråkig passiv spelare.

/ Nils
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Re: ang nytt varulspel

Paxen said:
Vicotnik said:
Jag kanske inte ska lova något men jag funderar kanske på att sätta upp ett parti till i höst.
Om jag startar upp ett så tänker jag nog starta upp ett i slutet av juli. Då är frågan, när kommer folk ha tid?
Tid finnes.
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,756
Location
Stockholm
Re: ang nytt varulspel

Svårt att säga. Gör ett försök, och om det inte blir tillräckligt med anmälningar är det bara att försöka igen senare.
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,981
Location
Linköping
Jag får gratulera till väl genomfört varulvsspel (det känns väl genomfört iaf, jag har inte hunnit hålla någon vidare koll på er)!

Var det första gången bakom spakarna Vimes? Hur känns det? :gremsmile:

Kul att flera anordnar varulvsspel, men mindre kul att jag inte ser någon möjlighet att ha tid med deltagande. Det kändes som om det var väldigt bra drag i det här partiet (inte i slutet kanske, men så är det väl ofta).

Jag har fortfarande en spelskiss som ligger och dräller, men så länge andra har idéer för spel så har jag ingenting alls emot att vänta.

Och grattis till varulvarna!
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Re: ang nytt varulspel

Konrad Konvalj said:
Paxen said:
Vicotnik said:
Jag kanske inte ska lova något men jag funderar kanske på att sätta upp ett parti till i höst.
Om jag startar upp ett så tänker jag nog starta upp ett i slutet av juli. Då är frågan, när kommer folk ha tid?
Tid finnes.
Då får folk kolla in den nya tråden i forumrollspel
 
Top