Nekromanti Varulvsspel Chronicles - THE END (alla får posta!)

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,492
Nefariten Raazam tittade med brinnande ögon mot doomtroopergruppen, och riktade sitt mattsvarta mycket taggiga svärd mot dem. Hans röst var ett avgrundsmuller och han andedräkt stank likt tusen öppnade gravar:

"Vem av er ynkliga människor ska jag förpassa till nekrokammrarna först?"


Korpa snurrar runt och finner sig öga mot öga med Nässe och hans rykande Punisher.

"Du?!" hinner hon säga, innan punishern ljuder igen.

"Kom, mitt barn." skrockar Razaam till Nässe, "Du kommer gå långt i min tjänst."

Alla får posta!
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,621
Location
Rissne
BAH!

Eller, nåja. Viss tillfredsställelse känner jag ju. Jag Hade Rätt.

Men slumpen... denna förbannade slump. Bah! Korpa, förbanne dig!
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,621
Location
Rissne
Lukas said:
Jag fattar inte att Korpa inte såg det under sista rundan
Inte jag heller.

Det var liksom... Nässe var inte direkt diskret. Det bara sprutade scumtells av honom. Anklagelser hit och dit. Allmänt misstänkliggörande utan några som helst analyser bakom. Massor av "amen jag är GOD faktiskt! Jueh!".

Enda förklaringen är möjligen om Korpa inte spelat förut. Vilket ju faktiskt är möjligt. och då är han förlåten. För den här gången =)
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,621
Location
Rissne
Nässe said:
Var du eller Krank Tredje?
Inte jag.

Jag var bara - och för min del är det inte så jävla bara - en omisstänkt bybo ända till slutet... =)
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,626
Location
Huddinge
Nässe said:
Lukas said:
FUCK
Ni skulle ha trott på mig
Var du eller Krank Tredje?
Nej jag var en enkel siare

Rolig fakta jag skrev fel när jag skulle skriva av namnet på min förmåga den hette egentligen "KÄNNA MÖRK SYMETRI " men jag upptäckte mitt fel så sent att jag inte kunde rätta till det utan att det skulle se jätte skumt ut.

så om det var det här som avgjorde Korpas röst så är allt mitt fel
 

Nässe

Myrmidon
Joined
3 Jan 2006
Messages
3,607
Location
Malmö
krank said:
Lukas said:
Jag fattar inte att Korpa inte såg det under sista rundan
Inte jag heller.

Det var liksom... Nässe var inte direkt diskret. Det bara sprutade scumtells av honom. Anklagelser hit och dit. Allmänt misstänkliggörande utan några som helst analyser bakom. Massor av "amen jag är GOD faktiskt! Jueh!".

Enda förklaringen är möjligen om Korpa inte spelat förut. Vilket ju faktiskt är möjligt. och då är han förlåten. För den här gången =)
Måste hålla med dig om det- jag och Paxen spelade rätt uselt som varulvar, vi hade en jäkla tur.

Väl spelat

Trodde, var övertygad om att du och Lukas var Tredje Fraktion och att jag gjort bort mig som inte plockade bort er...
 

Übereil

Swashbuckler
Joined
10 Jun 2010
Messages
1,878
Location
Örebro
Tror själv det var korpa eller krank som var tredje, då det inte blivit lottning om Lukas varit tredjefraktionen (då både korpa och krank varit kvar för att rösta ut Nässe).

Dvs korpa var trea. Gissningsvis.

Übereil
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Suck... att slumpen fick avgöra känns väldigt orättvist men men inte mycket att göra åt det.
Tack för gott spel allihopa och tack till Vimes som ordnat detta spel.

Det jag är nyfiken på är varför jag togs ut av Paxen trots att han var död. Det är något jag verkligen vill ha förklarat. I och med att vi förlorade 3 stycken den rundan.
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Nässe said:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Moha ha ha!!!

:gremsmile:


Evil I am Mo ha ha!
FYFAN VA BRA NÄSSE!

Seriöst, allt är tack vare Nässe. Jag gjorde ett par tabbar och jag hoppades helt och hållet att vi inte skulle förlora pga det.
 

Nässe

Myrmidon
Joined
3 Jan 2006
Messages
3,607
Location
Malmö
Paxen said:
Nässe said:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Moha ha ha!!!

:gremsmile:


Evil I am Mo ha ha!
FYFAN VA BRA NÄSSE!

Seriöst, allt är tack vare Nässe. Jag gjorde ett par tabbar och jag hoppades helt och hållet att vi inte skulle förlora pga det.
Vi gjorde det tillsammans medkättare!! Grym!

Tack Vimes för grymt roligt spel :gremsmile:
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Vicotnik said:
Suck... att slumpen fick avgöra känns väldigt orättvist men men inte mycket att göra åt det.
Tack för gott spel allihopa och tack till Vimes som ordnat detta spel.

Det jag är nyfiken på är varför jag togs ut av Paxen trots att han var död. Det är något jag verkligen vill ha förklarat. I och med att vi förlorade 3 stycken den rundan.
Ehm, Vimes får förklara det.. Då jag själv inte har någon aning....
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,621
Location
Rissne
Vicotnik said:
Det jag är nyfiken på är varför jag togs ut av Paxen trots att han var död. Det är något jag verkligen vill ha förklarat. I och med att vi förlorade 3 stycken den rundan.
Min gissning: Kättarförmåga att i efter X rundor komma tillbaks och döda en (namngiven) person, om denne fortfarande finns i spel.
 

Nässe

Myrmidon
Joined
3 Jan 2006
Messages
3,607
Location
Malmö
Vimes said:
Dold förmåga: NEKROTEKNOLOGISK METAMORFOS (1 gång) - Om du blir ensam kvar i spel kan du vid ett tillfälle återkalla din fallne kättarkamrat som har genomgått en nekroteknologisk metamorfos och blivit en fruktansvärd Pretorian Slaker för att döda en extra doomtrooper. Vid ett tillfälle under resten av spelet kan du välja att "nattdöda" två spelare.
Den här dök upp :gremsmile:
 
Top