Varulv Varulvsblixt 3: R1

Hoppas vi hÄller mÄttet! Jag Àr ocksÄ pÄ promenad fwiw, men jag kommer hem om ett tÄg.

Vi fÄr jÀttegÀrna samordna sekreterarpositionen hÀr och hjÀlpas Ät att sammanstÀlla allt info som outas, eftersom det Àr ont om tid att hinna analysera det nÄgot vidare eller se vilka som försöker ducka ansvar. FrÄn tidigare blixtar vet vi att ulvar som pressas lÀtt gör misstag, och dÀrmed vill undvika att bli pressade pÄ info.

Goddag Ă€rade jĂ€gare😇

Agent 005 checkar in och tĂ€nker hitta alla ulvar. Agent 005 tĂ€nker absolut inte under nĂ„gra som helst omstĂ€ndigheter dela med sig av sitt superhemliga lösenord📡

Den oskyldige har inget manus och lÀnge leve byn!
Octa vill outa fÀrger. Ska vi göra det? Och ska vi i sÄ fall göra det enliogt "bollningspricipen"?
Octa skickade till BM, men jag tycker nog OCta fÄr outa sin föÀrg försty om det skall skickas sÄ? Eller?

Octa vill outa fÀrger. Ska vi göra det? Och ska vi i sÄ fall göra det enliogt "bollningspricipen"?
Octa skickade till BM, men jag tycker nog OCta fÄr outa sin föÀrg försty om det skall skickas sÄ? Eller?
Du outar fÀrg först!

Vad har du för tankar? Vilken information bör delas och vilken bör vi hÄlla in med? KÀnns ju som en diskussion som knappt gÄr att hÄlla utan att sprida vidare information liksom.
Normalt sett brukar vi outa i bestÀmd ordning (ej frivillig ordning) sÄ att inte ulvarna ska kunna hitta pÄ vad som helst.

Normalt sett brukar vi outa i bestÀmd ordning (ej frivillig ordning) sÄ att inte ulvarna ska kunna hitta pÄ vad som helst.
AlltsÄ det vet jag om, sÄ korkade Àr jag inte xD Jag tÀnkte mer vilken information men det verkar ju vara fÀrg som gÀller. Eller, ja jag kanske Àr sÄ korkad förvisso xD

Surfa pÄ kaoset. Jag tror att det gÄr att vi kan vinna det hÀr R1

Ok... jag OUTAR FÀrg först. Utan kontext.
Gredelin
Bollen till @Big Mama
Skicka till octa sist Àr mitt tips till gruppen
Nu tror jag att du har lÀst alldeles för dÄligt för att starta en kedja.

Jag tycker att alla ska lÀsa om sina PM nu

Back