HĂ€gerstrand
GlÀdjen tyvÀrr slut, vÀlj nÄgot annat
JaRosa-gul-röd va?
JaRosa-gul-röd va?
Nu menade jag inte fÀrgkopmbon i startposten...FÀrgkombon Àr löst men vad skall den hjÀlpa?
Octa vill outa fÀrger. Ska vi göra det? Och ska vi i sÄ fall göra det enliogt "bollningspricipen"?Goddag Àrade jÀgare
Agent 005 checkar in och tÀnker hitta alla ulvar. Agent 005 tÀnker absolut inte under nÄgra som helst omstÀndigheter dela med sig av sitt superhemliga lösenord
Den oskyldige har inget manus och lÀnge leve byn!
Du outar fÀrg först!Octa vill outa fÀrger. Ska vi göra det? Och ska vi i sÄ fall göra det enliogt "bollningspricipen"?
Octa skickade till BM, men jag tycker nog OCta fÄr outa sin föÀrg försty om det skall skickas sÄ? Eller?
HÀr var givetvis posten jag skulle citerat@Big Mama vi börjar med dig. Vilken fÀrg har du?
Andra gÄngen du försöker pressa nÄgon annan att outa fÀrg före dig sjÀlv,.,... Det Àr vÀl inte sÄ "skicka vidare" brukar fungera??Du outar fÀrg först!
Eller nu rÀknade jag fel. Lila först vÀl?Rosa-gul-röd va?
Stryk det jag Àr dum i huvudetEller nu rÀknade jag fel. Lila först vÀl?
Normalt sett brukar vi outa i bestÀmd ordning (ej frivillig ordning) sÄ att inte ulvarna ska kunna hitta pÄ vad som helst.Vad har du för tankar? Vilken information bör delas och vilken bör vi hÄlla in med? KÀnns ju som en diskussion som knappt gÄr att hÄlla utan att sprida vidare information liksom.
AlltsÄ det vet jag om, sÄ korkade Àr jag inte xD Jag tÀnkte mer vilken information men det verkar ju vara fÀrg som gÀller. Eller, ja jag kanske Àr sÄ korkad förvisso xDNormalt sett brukar vi outa i bestÀmd ordning (ej frivillig ordning) sÄ att inte ulvarna ska kunna hitta pÄ vad som helst.
Nu tror jag att du har lÀst alldeles för dÄligt för att starta en kedja.Ok... jag OUTAR FÀrg först. Utan kontext.
Gredelin
Bollen till @Big Mama
Skicka till octa sist Àr mitt tips till gruppen