Varulv Varulvblixt 3 : R3

Sjukt svagt av Brynolf att rösta på mig då vi har samma djur, och båda har varit med på listor. Ergo vi är i samma sits men Brynolf vill trots det hänga mig.

Alla kvarvarande spelare kan ju också skriva något snitsigt om vad symbol 4 och 5 är i lösenordet.

Sjukt svagt av Brynolf att rösta på mig då vi har samma djur, och båda har varit med på listor. Ergo vi är i samma sits men Brynolf vill trots det hänga mig.
Vadå, skulle alla på listorna vara bybor? Knappast. Och skulle alla ekorrar vara bybor? Hur många ekorrar är vi uppe i? Fyra-fem?

Fan, kan @Big Mama delge oss lite statistik här? Jag har noll koll på vem som outat vad.

Alla kvarvarande spelare kan ju också skriva något snitsigt om vad symbol 4 och 5 är i lösenordet.
Har redan skrivit om en av dessa. Gött med dueller.
Sensommaren är inte heller helt fel om jag får säga det själv. Augusti är en underskattad månad.

Både Octa och Brynolf är inte ekorrar utan bara en av er, det är vad jag tror. Jag vet dock inte vem men eftersom Octa just röstade ut en ekorre så...

Både Octa och Brynolf är inte ekorrar utan bara en av er, det är vad jag tror. Jag vet dock inte vem men eftersom Octa just röstade ut en ekorre så...
Du har noll anledning till att tro att nån av oss ljuger. Du har helt random bestämt dig.

Back