Varulv Varulvblixt 3 : R3

De enda som inte dött på de där listorna är ju jag och Octa i alla fall.

Röst: @Octagonal kanske?
Octa claimade Ekorre men jag tror bara det kan finnas tre så antingen Octa eller Brynolf ljög om det.
Octa röstade ut min ekorr-kompis Isaac.
Octa ska ut!

Ah. Jag kan ta min som kändes ganska värdelös. Färre än 4 varulvar vid spelstart.
Jaha. Min är nog rätt meningslös att hålla på längre i vilket fall. Jag vet att det bara finns en siare. Och det var väl anthrox då, vad vi nu hade för nytta av honom.

Den oskyldige har inget manus. Och nu spelar ni efter ulvarnas manus.

Sent ska syndaren vakna.

Octa kan bli ett spöke, och arbetsteorin just nu är att ulvarna blir något annat än spöken när de dör

Om värvningar är med i spel är ju liksom alla PM-grönanden nu meningslösa.

@Octagonal Börja med din insikt
1: Octa har redan skrivit sin insikt (Du vet att SL än mänsklig och att Varulvsvärvning är en jobbig grej. )
2: Du håller på din insikt POJ. Vill du att andra ska skriva sina först så du kan göra en elegant kopia?

Om det är något schack-relaterat är jag ganska kass för jag har aldrig gillat spelat men låt oss säga att listorna har något med det att göra. Vad tror vi om den hypotesen?

Om du hittade på det så är du ju ulv, men annars är det konstigt att du inte gjort större grej av värvningar följande rundor.
Jag skrev ut den i slutet av R1 när jag trodde jag va körd så byn skulle ha med sig den.

Titta där!

Lite snabb röstanalys då...

Octa och Stradh hängde vår jävla väktar-utter. Vad var den stora planen där, grabbar?

Om värvningar är med i spel är ju liksom alla PM-grönanden nu meningslösa.
Tror inte sidd hinner med att hantera värvningar med de korta breaksen mellan rundorna... De äör knappt längre än en "water break" i clownVM just nu.... Sporten i sig är inte clown, men administrationen både i landet det spelas i och i FIFAs jäkla ledning

Jag skrev ut den i slutet av R1 när jag trodde jag va körd så byn skulle ha med sig den.

Titta där!
Ja, och jag missade att det hände men jag tycker alltså inte du spelat som att värvningar kan vara en faktor.

Lite snabb röstanalys då...

Octa och Stradh hängde vår jävla väktar-utter. Vad var den stora planen där, grabbar?
Jag drogs med i Octas påstående att Uttern försökte rädda Vimsan.... Nu äör jag tillbaka på att inte lita på honom... Därav min röst på Octa...igen

Back