Big Mama
Pälsdjursallergiker
Octa claimade Ekorre men jag tror bara det kan finnas tre så antingen Octa eller Brynolf ljög om det.
Octa röstade ut min ekorr-kompis Isaac.
Octa ska ut!
Octa claimade Ekorre men jag tror bara det kan finnas tre så antingen Octa eller Brynolf ljög om det.
Skulle jag hittat på detta?Värvning är olagligt här på wrnu, och alla vet att Sidd är en åsna. Så det där är ju bara blaj.
Jaha. Min är nog rätt meningslös att hålla på längre i vilket fall. Jag vet att det bara finns en siare. Och det var väl anthrox då, vad vi nu hade för nytta av honom.Ah. Jag kan ta min som kändes ganska värdelös. Färre än 4 varulvar vid spelstart.
@Octagonal Börja med din insikt
@StradhLestat vad har du för insikt?
@Big Mama vad har du för insikt?
@Brynolf vad har du för insikt?
@POJ vad har du för insikt?
Min röst låg dock från VÄLDIGT tidigt i rundan och inte en sista minuten, försöka flytta fokus direktFör att Isaacs röst nästan räddade Vimes som vi vet är ulv. Detsamma gäller @StradhLestat
Om du hittade på det så är du ju ulv, men annars är det konstigt att du inte gjort större grej av värvningar följande rundor.Skulle jag hittat på detta?![]()
1: Octa har redan skrivit sin insikt (Du vet att SL än mänsklig och att Varulvsvärvning är en jobbig grej. )@Octagonal Börja med din insikt
Jag skrev ut den i slutet av R1 när jag trodde jag va körd så byn skulle ha med sig den.Om du hittade på det så är du ju ulv, men annars är det konstigt att du inte gjort större grej av värvningar följande rundor.
Buuu på erOcta kan bli ett spöke, och arbetsteorin just nu är att ulvarna blir något annat än spöken när de dör
Tror inte sidd hinner med att hantera värvningar med de korta breaksen mellan rundorna... De äör knappt längre än en "water break" i clownVM just nu.... Sporten i sig är inte clown, men administrationen både i landet det spelas i och i FIFAs jäkla ledningOm värvningar är med i spel är ju liksom alla PM-grönanden nu meningslösa.
Ja, och jag missade att det hände men jag tycker alltså inte du spelat som att värvningar kan vara en faktor.Jag skrev ut den i slutet av R1 när jag trodde jag va körd så byn skulle ha med sig den.
Titta där!
Jag drogs med i Octas påstående att Uttern försökte rädda Vimsan.... Nu äör jag tillbaka på att inte lita på honom... Därav min röst på Octa...igenLite snabb röstanalys då...
Octa och Stradh hängde vår jävla väktar-utter. Vad var den stora planen där, grabbar?