Varulv Varulvarnas kyrkogård!

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Byn är stark på Rollspel.nu. Den har lyckats besegra varulvarna gång på gång ... men nu är det dags att faktiskt avsluta jobbet och ta en resa till varulvarnas kyrkogård för att verkligen se till att det som är dött fortsätter vara det.

Hej allihopa! Jag tar härmed på mig arrangörshatten och drar igång nästa varulvsspel: Varulvarnas kyrkogård

Ger folk runt två veckor på sig att anmäla sig och ragga in nytt folk. Kräver minst åtta spelare, så har vi det till 10 oktober (sista anmälningsdatum) kör vi sedan igång på måndagen efter det: 12 oktober!
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,500
Byn är stark på Rollspel.nu. Den har lyckats besegra varulvarna gång på gång ... men nu är det dags att faktiskt avsluta jobbet och ta en resa till varulvarnas kyrkogård för att verkligen se till att det som är dött fortsätter vara det.

Hej allihopa! Jag tar härmed på mig arrangörshatten och drar igång nästa varulvsspel: Varulvarnas kyrkogård

Ger folk runt två veckor på sig att anmäla sig och ragga in nytt folk. Kräver minst åtta spelare, så har vi det till 10 oktober (sista anmälningsdatum) kör vi sedan igång på måndagen efter det: 12 oktober!
Så skönt att få sätta kniven i ryggen på varulvarna EN GÅNG FÖR ALLA!

(Jag är med!)
 

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
Låt obduktionsprotokollet visa att unge herr Empiricus hjärta är ludet, starkt signifikant för Lycantrophus Major, bäst att slänga han i en silverpläterad grav. Räkna in mig!
 

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Redan fem och en halv! Får god känsla för detta! :-D

Äntligen på plats.
Jag är med!
Kul att du vill vara med, Krille.
Är detta första varulvsspelet på Rollspel.nu, eller har du varit med tidigare och bara bytt användare? :)
 

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,311
Location
Göteborg
Tyvärr har jag lite för mycket jobb för tillfället för att det ska vara aktuellt för mig att signa upp just nu, men lycka till hör ni, låter läskigt att besöka kyrkogården med alla ulvarna!
 

KrilleW

First mate
Joined
27 Sep 2020
Messages
128
Location
Järfälla
Redan fem och en halv! Får god känsla för detta! :-D



Kul att du vill vara med, Krille.
Är detta första varulvsspelet på Rollspel.nu, eller har du varit med tidigare och bara bytt användare? :)
Första på rollspel.nu då jag har haft väldiga problem att logga in. Tydligen har jag haft en användare tidigare då jag inte kunde använda mitt vanliga unika namn.

Men jag har kört andra textbaserade spel på bgg där man spelar en dold karaktär med en speciell förmåga.
Fast då är det en Demon med dess minioner man ska hitta istället. Rätt beroendeframkallande.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,366
Första på rollspel.nu då jag har haft väldiga problem att logga in. Tydligen har jag haft en användare tidigare då jag inte kunde använda mitt vanliga unika namn.

Men jag har kört andra textbaserade spel på bgg där man spelar en dold karaktär med en speciell förmåga.
Fast då är det en Demon med dess minioner man ska hitta istället. Rätt beroendeframkallande.
Kul! Välkommen till vår lilla varulvsspelscommunity här på rollspel.nu!
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,366
Glöm inte bort att anmäla er till detta finfina varulvsspel!
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,520
Location
Oktoberlandet
Härmed anmäler jag mig.

(...lite högtidligt högtravande då det är premiär för mig med dylikt förehavande...)
Ska bli spännande!
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,366
Härmed anmäler jag mig.

(...lite högtidligt högtravande då det är premiär för mig med dylikt förehavande...)
Ska bli spännande!
Yeah! Kul!

Är du ny till hela grejen med varulvsspel, eller bara ny här?

Hur som helst, välkommen!
 
Top