Varulv Varulvarnas kyrkogård!

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,520
Location
Oktoberlandet
Första varulvsspelet...följde senaste varianten här på forumet,

Rätt säker på att vinna då inga gammla rävar (ulvar) väl tänker döda en stackars ynklig nybörjare...
 

Tant Ragnar

Gamle usling
Joined
23 Jun 2016
Messages
2,108
Jag är på också! Jag har inte spelat ulvspel på forumet förut, men följde förra spelet som åskådare.

Känns som ett bra tillfälle att hoppa på nu när man inte blir den enda färskingen.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,366
Jag är på också! Jag har inte spelat ulvspel på forumet förut, men följde förra spelet som åskådare.

Känns som ett bra tillfälle att hoppa på nu när man inte blir den enda färskingen.
Super! Välkommen!
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,642
Location
Stockholm
Hedrad av att få frågan om var med men hinner tyvärr inte, låter som ett fräckt upplägg så avundsjuk på er som hinner!!
 

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Då verkar det som att vi har åtta anmälda, vilket innebär att spelet blir av. Kul att det är så många som är med för första gången. Och det går självklart att mer spelare hoppar på. :)

Anmälda, så far:
Basenanji
Empiricus
KrilleW
Sidd
Stövelkatten
Tant Ragnar
Vimes
Xyas
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,366
Verkligen kul med tre nya ansikten! Det är ingen annan som sitter på staketet och velar?
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,366
Ger folk runt två veckor på sig att anmäla sig och ragga in nytt folk. Kräver minst åtta spelare, så har vi det till 10 oktober (sista anmälningsdatum) kör vi sedan igång på måndagen efter det: 12 oktober!
Mindre än tre dagar kvar tills anmälningsfönstret stänger. Sitter du och velar över om du ska anmäla dig? Sluta med det och anmäl dig istället! Varulvsspel på forum är den nya retrohippa trenden!
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,500
Jag håller med Vimes: jättekul med nya deltagare! Lycka till allihopa! 😀
 

KrilleW

First mate
Joined
27 Sep 2020
Messages
128
Location
Järfälla
Sätter sig ned, filosoferar över det outgrundliga. Väntar in domen.
Fullmånen visar sig bakom horisonten....
En stjärna faller...
Önskan slår in!
 

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
Nämen, det är redan 10/10! Sista anmälningsdag! Spel om 2 dagar! Sista chansen att haka på om nån sitter och funderar på om det är värt det (Spoiler: Det är värt det).
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,690
Location
Göteborg
Vafan, okej! Jag är på. Har suttit och velat på grund av tidsåtgången, men det får vara värt det. Jag har deltagit i varulvsspel en gång tidigare: Risings spel med WRNU-tema, för den som vill studera mig. :gremgrin: Då var jag en sorts siar-roll, fast med specifik info från spelstart.
 

Khan

Kondottiär
Joined
23 Apr 2014
Messages
4,253
Jag hade jättegärna varit med, men har för lite tid just nu. Men kommer följa spelet från läktaren med stort intresse!
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,366
Vafan, okej! Jag är på. Har suttit och velat på grund av tidsåtgången, men det får vara värt det. Jag har deltagit i varulvsspel en gång tidigare: Risings spel med WRNU-tema, för den som vill studera mig. :gremgrin: Då var jag en sorts siar-roll, fast med specifik info från spelstart.
Okejdå. Om Genesis kan, så kan jag också.
Hurra! \o/

Kul att ni vill vara med!
 
Top