Varulv Varulvarnas kyrkogård - runda 3

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,615
Location
Göteborg
Jag låg vaken och funderade på katten innan jag somnade igår. Jag vet inte att jag kan hålla med om att "stöveln är helgrön och tracker" - hjälp mig förstå om jag har rätt här:

Att stövlen är tracker tror jag på - känns som ett snårigt claim som kan vältas när som helst om hen ljuger om det.

Grönar det stöveln? Nja. Jag tror inte på scenariot att stöveln är ulv - det skulle ju vara att sätta en stor måltavla på ryggen för zombies att nattmörda - trackern är duktig på att hitta powerroller och zombies. Möjligen att stövlen tar en vild chansning att zombies saknas, men det låter osannolikt. Sannolikheten för zombies har väl kanske gått ner något litet i och med att ingen ulv verkar saknas i R3 (förutom sidd), men det visste vi inte i R2.

Alternativt, katten är zombie och tracker. I det fallet har hen exakt inget att förlora på att outa sig som tracker - ulvarna går hen säker för pga zombie (och trackerförmågan är ju värdelös mot ulvar utan förmågor ändå), och mot byborna har hen en fin grön roll som går lätt att spela (vilket gör hen säker mot en eventuell bybotracker). Extra bonus för att det går att sakta men säkert går att få fram en eventuell väktare - vilket är relevant för endgame zombie.

Alternativt, katten är bybo och tracker. I det här fallet behöver vi acceptera att xyas och vimes roller lyckligtvis passade ihop (vilket jag nu anser bevisat), och att det dessutom kom det ett slumpmässigt copy/paste-fel som råkar passa ihop med det förra sammanträffandet. Vilket såklart är en möjlighet också.

Allt detta betraktat så ser jag katten som möjlig zombie. Vi har minst en ulv kvar, så vi borde inte rösta ut en zombie den här rundan - återstår att hitta ett vettigt alternativ!
Zombietracker? Vad skulle vara poängen med en sådan? Nej, naturligtvis inte. Visa har tyckt att det finns skumma saker runt Stövelkattens agerande runt outningen. Jag ser det ärligt talat inte. Jag säger inte att Stövelkatten garanterat är grön. Ulvarna kan ha räknat och tänkt att byn blir för bra med en tracker och därmed chansat på att det inte finns någon. Eller att de vill skapa en outningsduell för att rädda Sidd, men även om Stövelkatten vinner och den riktige trackern hängs så är ju i så fall Stövelkatten körd. I detta scenario skulle jag säga att det finns fyra ulvar, de tänker att kan de bara hänga en bybo så har de i princip vunnit. Kanske tänker de till och med att de inte fått någon tracker och gissar att det inte finns några zombier.

Allt ovanstående är bara spekulation med utgångspunkten från att Stövelkatten är ulv. Möjligt men inte troligt, säger jag. Och zombietracker är definitivt inte troligt.

Jag ser heller inte varför Stövelkatten inte kan ljuga om att vara tracker, om han nu är ulv eller zombie.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Från telefonen:

Ser man till röstmönstret under R2 verkar KrilleW vara i samma lag som Sidd.

Röst: KrilleW
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,615
Location
Göteborg
Varför dog Korpa?
Att döda Korpa är ju såklart rimligt i det att hon var grönad av de flesta, men inte spöke. Att inte Vimes eller Xyas dödas kan förklaras av att de är spöken.

Men varför anföll de inte mig eller Hellzon, har folk frågat? Jag är hedrad av att folk nu sätter mig i samma kategori som Korpa och Hellzon, men om man kollar på vad folk skrivit om mig är jag gulare än någon av dem. Men som Stövelkatten visade i sin genomgång så är ju Hellzon knallgrön på typ allas listor. Han är också en veteran som har varit mer aktiv än Korpa. Varför anföll de inte Hellzon? Han torde vara farligare?

Scenario ett: Hellzon är ulv. Det var ett tag sedan jag placerade Hellzon på min grönlista och jag har ärligt talat inte reflekterat på hans poster sedan dess. Detta tål att undersökas. Jag sätter dock fortfarande sannolikheten som låg, men det faktum att han lever är den första sprickan i hans rustning.

Scenario två: Ulvarna tror att Hellzon blir väktad. I detta scenario tänker ulvarna att det finns en väktare, vilket gör att vi har ett fullt byalag och därmed rimligtvis ett starkt ulvlag. Fullt möjligt, lite läskigt.

Scenario tre: Ulvarna tror att Hellzon är zombie. De kan ha sett något som inte jag/vi har sett. Zombier är mycket svårare att hitta, då de också vill hitta ulvar. Hellzon som zombie är en möjlighet. Det är ju såklart också möjligt att ulvarna tror att Hellzon är zombie, men egentligen är han grön. Detta känns mindre troligt, då ulvarna har tillgång till mer information än vi. De kan till och med ha pingat Hellzon med sin tracker och fått träff, och eftersom Hellzon inte är spöke, siare eller tracker är bara väktare och zombie kvar.

Jag tror fortfarande inte att Hellzon är ulv. Jag håller möjligheten att han är zombie öppen.

@Hellzon, vad är din teori om varför du inte anfölls?
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,615
Location
Göteborg
Om jag fortsatt utgår från att Hellzon och Stövelkatten är gröna och vi gissar att vi har fyra skummisar kvar så är rimligtvis Halo, Empi, Ragnar och KrilleW alla skumma. Empi är pingad som icke-zombie och därmed ulv. Har vi bara tre skummisar kvar kan Empi vara oskyldig (eller någon av de andra, såklart).

Jag har inga problem med att hänga KrilleW, men vill hinna gräva lite till innan jag sätter min röst.
 

Hellzon

Långsamma Vargen
Joined
22 Jan 2002
Messages
2,440
Location
Köping
Men vi väljer alltså att tolka Larssons fluffbeskrivning av sidd som ulv som fakta, och utesluter möjligheten att vi dödat vad som förmodligen var den enda zombien?
Gick och kollade startinläggen i R1 för säkerhets skull.
I slutet av varje runda röstar byn ut en spelare de vill lyncha för att se om hen är varulv. Den med mest röster åker ut och dess fraktion (bybo/varulv/annat) avslöjas.
Lär ju vara så. Även om Larsson inte skrev "ulv" i deltagarlistan så får vi ta flufftexten som sann.

Jag är grön, så här har zombies redan skippat nattmord. Inte så sannolikt scenario då zombies inte vet hur många ulvar det finns.
Här vill jag ju bara förtydliga att jag har fel. Zombies kan visst ha skippat nattmord.
 

Hellzon

Långsamma Vargen
Joined
22 Jan 2002
Messages
2,440
Location
Köping
@Hellzon, vad är din teori om varför du inte anfölls?
Tror jag får hävda Lex Vimes här. Jag lever för att KK och Korpa är döda.
* KK dog som sagt i R1 för att han smulade spökroll över hela tråden och är en aktiv spelare som ulvarna är oroliga för. Och som Korpa sa, att KK smular zombie betyder att han inte är väktare och skyddar sig själv i R1.
* Korpa dog i R2 dels för att hon blir supergrön när hennes drev mot Sidd över två rundor bär frukt, dels för att hon råkade smula väktare. Har funderat på om jag skulle ta upp det men vi kör. Allmänt jättenegativ till outning, och sen kom det här i R2:
Varför dog Konrad? För att ulvarna trodde att han var ett spöke, men inte med motiveringen att de vill få ut spöken tidigt. Jag tror att de vill undvika att få sitt nattoffer skyddat av väktaren och att väktaren sannolikt väktat sig själv första rundan.

Jag tror för övrigt att vi har en väktare, vilket är varför vi INTE ska massouta. Det är inte en ryggradsreflex, det är en analys av hur spelet är upplagt.
Jag är inte spöke
Korpa är spiksäker på att det finns en väktare. Korpa kan metat för hur väktaren beter sig (väktar sig själv i R1 för att inte bli slumpdödad om inget konstigt händer och ett annat mål visar sig). Korpa är inte spöke.

Korpa var väktaren och kunde inte väkta sig själv i R2. Därför är hon död och jag lever.
 

Hellzon

Långsamma Vargen
Joined
22 Jan 2002
Messages
2,440
Location
Köping
Ja, och jag har förstås övervägt att jag skulle bli nattmördad i R2. Oklart om det syns på mina inlägg men jag har försökt dumpa allt jag kommit på i tråden under R2 så att jag inte skulle ta med mig det i graven.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Snyggt fångat, Hellzon. Jag har missat att Kropa verkar smula väktare, undra om någon förutom du sett det? Ja, ulvarna då :) men i byn alltså.
 

Hellzon

Långsamma Vargen
Joined
22 Jan 2002
Messages
2,440
Location
Köping
Röststatus:
KrilleW (3): Stövelkatten, Hellzon, Vimes
Ingen röst (6): Empiricus, Genesis, Halo9000, KrilleW, Tant Ragnar, Xyas
 

KrilleW

First mate
Joined
27 Sep 2020
Messages
128
Location
Järfälla
Spännande röstning.
Är ni säkra på att det inte är en ulv ni vill ta?
Annars får jag skriva ihop nåt till imorgon eftermiddag. Mina misstankar har ändrats lite nu.. Mer om det senare.
Eller för all del, ställ frågor, det underlättar en del.
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,615
Location
Göteborg
Jag noterar att Empiricus i princip helt saknas i Sidds poster. Söker jag på "Empiricus" postat av Sidd får jag noll träffar. Söker jag på "Empi" får jag två, och ingen av dem pratar egentligen om honom, utan bara svarar på hans poster. Detta finner jag väldigt rödande för Empi. Luktar ruskigt mycket beröringsskräck här.
 

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
Jag bör väl sätta min röst där jag snackar också.
Röst: KrilleW

Tittar man vidare på Sidds ställningstaganden i R1 så gör hen ju några poster där hen gruppar ihop flera spelare.

Okej
För att vara med lite i vandrandet bland kyrkogårdens gravstenar så gör jag ett instick.
Efter att kikat igenom diskussionen så verkar ju Basenanji, KK, Vimes och Genesis vildaste aktiva vilket om sanningen ska fram ju inte egentligen behöver vara misstänkt men men...

Vimes: verkar vara giftigaste räven (hoppas jag triggar andra nu) men vågar inte rösta pån som skriver tjusiga manualer om spelet mm

Röst: Basenanji (motivering: har Vimes röst på sig)
Basse, KK, Vimes och Genesis är mest aktiva

  • Röda Scums: varför Vimes är väl uppenbart då han vet vad han gör och det ger mig kalla kårar, Basenanji (min röst nu): kör hårt på olika spår utan bevis (inser att det är en svag röst, KrilleW: Torgtalet var tjusigt men gav inget mest okey här är nått skumt, Genesis: spelar vilt och hamnar i dispyter. KK: med sin obegripliga Konkelkod grönade inte direkt... Alla andra är väl då bybor...några har inte varit så aktiva men jag kan inte bygga nåt pga det..
Vimes, Basse, KrilleW, Genesis, KK

Godmorgon
Lite mer respons:
Basananji har som alla sett har ju målat in sig i eget hörn utan att övertyga om sin grönhet, hoppar vilt med röstningar betyder väl nåt problem iaf...

Vimes verkar styra spelet vilket borde göra att jag flyttar min röst, får se Om den hamnar på nån av våra andra röda...

Hellz och Korpa börjar peka på mig för att jag inte dragit igång nån ovidkommande diskussion, ja förstår på ett sett men ändå lite konstigt då jag ger svar på konkreta påståenden.

Empi har rätt om antal Zombier att jag inte kom ihåg startinfo rätt så jag gissar väl på 2 Zombier då!

Genesis försöker liera sig med byn med Zombier enligt andra?

KrilleW så KK är grön för att hen dragit igång nåt som alla tycker är ointressant annars inget mer av substans: verkar ju rödande för mig av båda.
Basse, Vimes, Hellzon, Korpa, Empiricus, Genesis, KrilleW (Och KK i nästa inlägg)

Svar till KK:
Misstänkta: Basse, KK, Hellzon, Genesis, Xyas pga deras agerande och ställningstaganden I R1
Basse, KK, Hellzon, Genesis, Xyas

Niförstår varför jag tycker Hellzon är scum när ni ser att han försöker dra igång nått obefintligt bara för att hitta på nått nytt.

Nästa runda tycker jag vi ska titta närmare på Korpa, Halo och KrilleW! Vad sitter ihop här?
Korpa, Halo, KrilleW

Och så runda 2:

I min bok är bla de som lägger sin misstanke på mig scumma (inte så konstigt)!
  • Korpa: var för mig grön då jag inte ser nåt men denne hänger kvar på mig vilket gular till det
  • KrilleW: svajjar mot mig troligtvis Ulv men jag får ju inga med mig...kan det vara så att andra tycker KrilleW är grön och därför ifrågasätter mig?...ska kanske lägga ner mot KrilleW då jag haft fel förr
  • Vimes: måste väl ändå vara Ulv då denne drevat hårt med hög svansföring och lyckas mindre rätt och de ständiga försvarstalen har inte motbevisat så mkt
  • Genesis: kör på lite som Basse gjorde R1 med mkt poster, jag tror dock vi har nått lurt här Ulv/zombie. Svårlöst men jag hade tänkt grön
  • Xyas: här har vi en som smyger i vassen med en räv bakom örat, för mig blir jag osäker på om det inte en ulv/zombie här, verkar gå under radarn för de flesta märkligt nog och ska vara grön men jag räcker upp ett varnande finger...
  • Hellzon: aktiv och hoppar på mig men jag tror nog inte det är nått allvarligt försök mest sondering för att se er andras reaktioner. Har hos mig varit grön men det klart att det här oroar...
Övriga spammar med postningsstatistik och mest kommentarer utan att tycka så mkt egentligen själva bu el bä på er

Vilket leder till att just nu lutar det åt röst på Xyas vad tycker ni andra?
Korpa, KrilleW, Vimes, Genesis, Xyas, Hellzon

Hänger på Genesis tankar om Xyas vilket ger Xyas, Vimes eller KrilleW (som nu tror att KK var Ulv...) att rösta på
Xyas, Vimes, KrilleW


Alltså Korpa: väktaren är På Bylaget vilket gör balansen för stark för byn med siare, väktare, spöke OCH tracker (som Stövelkatten påstår sig vara...)
Försöker du spela oförstående eller har jag missat nåt här?
Mina röda: Stövelkatten, Korpa, TantRagnar och nån till typ Genesis som driver byfrågor starkt men verkar lukta Zombie...
Förstår att jag drar på mig lite ilska som genererar röster men det är ju lite jobbigt nu så jag måste försöka röra om i drevet...
Stövelkatten, Korpa, Tant Ragnar, Genesis

Så följande individer förekommer i Sidds poster med grupper av spelare följande antal gånger

Basse4
KK4
Vimes5
Genesis6
KrilleW5
Hellzon3
Korpa4
Empiricus1
Xyas3
Halo90001
Stövelkatten1
Tant Ragnar1

Enbart den sista grupperingen kommer efter att Sidd verkar trolig att rösta ut, vilket bör innebära att resterande är postade när Sidd kände sig säker och hade någon agenda med att posta på sådant sätt.

Vi har ju grönt kvitto på tre av de som omnämns många gånger (Basse, KK, Korpa). Vi har en väldigt trolig gröning på Vimes och Xyas. Det lämnar Genesis och KrilleW som ofta omnämnda. Jag tänker att ulvSidd tidigt borde ha börjat plantera misstankar även mot sina ulvkamrater för att ta distans, åtminstone om hen var coachad i en ulvchatt av någon mer erfaren.

På andra sidan repet har vi mig, Halo, Stövelkatten och Tant Ragnar, som inte förekommer nästan alls när Sidd postar rödlistor eller grupperar spelare. Tant Ragnar dessutom som glider in på en sista misstanke helt utan orsak efter att Sidd hamnat i trubbel. Katten blir ju ett fokus på slutet, och som Hellzon nämner så kan man ju inte riktigt lägga någon värdering på det.

På balansen så känns ändå KrilleW som rimlig ulvkompanjon. Jag måste titta närmare på hur Genesis berör Sidd och KrilleW, vilket jag skall försöka göra under kvällen.

Katten, Halo och Ragnar får väl bli nästa projekt efter det när tid finns.
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,615
Location
Göteborg
Jag har också kommit fram till att jag tror på fyra ulvar. Vi måste tänka på att ulvarna har zombierna emot sig, så vi kan inte räkna ihop ulvar med zombier när vi funderar på balansen. Fyra ulvar på 13 spelare känns inte alls orimligt, vilket innebär att bland Empi, Halo, KrilleW och Tant Ragnar finns det tre ulvar och en zombie. Jag kan till och med tänka mig fyra ulvar och två zombier om vi har fullmatat bybolag, vilket skulle sätta Hellzon som zombie. Alternativt om jag har fel om Stövelkatten och han är ulv så kan det dölja sig två zombier bland den röda fyran. Men jag tror att alla dessa fyra är rödingar.

Zombier är osårbara för nattmord och svåra att hitta för trackers eftersom de döljs av spöken, trackers, siare och väktare. 4+1 ser jag inte som en orimlig setup.
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,615
Location
Göteborg
Basse, Vimes, Hellzon, Korpa, Empiricus, Genesis, KrilleW (Och KK i nästa inlägg)
Alltså, du kan ju inte räkna in dig själv i den här gruppen. Alla andra som nämns kastas det misstankar mot, men du nämns bara som en "tack för rättningen".
 

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
Alltså, du kan ju inte räkna in dig själv i den här gruppen. Alla andra som nämns kastas det misstankar mot, men du nämns bara som en "tack för rättningen".
Jag förekom i en post där alla andra hade någon form av misstanke mot sig, alltså måste Sidd haft någon anledning att skriva mitt namn där också.
Sidd nämner som du säger annars inte mig nästan alls, och svarar inte heller på frågor mer än väldigt selektivt - Så antingen är det som du säger beröringsskräck eller ett val av någon annan aledning. Jag tror inte Sidd ignorerade mig bara för att.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Med tanke på Sidds nybörjarstatus vet kag inte heller om vi självklart ska anta att han använder "plantera misstankar mot andra ulvar" som taktik. Den är ju absolut mer avancerad än "sparka inte upp några misstankar mot lagkamraterna i onödan".

Jag tycker visserligen Sidds ulveri tyder på att KrilleW är i samma lag, men detta på grund av hur KrilleW röstat i förra rundan. Du har ju sammanställt röstningen, Empi, tycker inte du också att det ser ut att vara en ganska trolig slutsats av hur KrilleW röstat?
 

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
Med tanke på Sidds nybörjarstatus vet kag inte heller om vi självklart ska anta att han använder "plantera misstankar mot andra ulvar" som taktik. Den är ju absolut mer avancerad än "sparka inte upp några misstankar mot lagkamraterna i onödan".

Jag tycker visserligen Sidds ulveri tyder på att KrilleW är i samma lag, men detta på grund av hur KrilleW röstat i förra rundan. Du har ju sammanställt röstningen, Empi, tycker inte du också att det ser ut att vara en ganska trolig slutsats av hur KrilleW röstat?
Sant med nybörjarstatusen. Jag utgår från att det borde finnas någon mer rutinerad i ulvlaget, som isåfall givit någon form av tips på sunda ulvtaktiker.

Det kan vara en trolig slutsats att dra av rösterna.
KrilleW vill ju inte lägga en röst på Sidd när Sidd-drevet börjar i samband med att du är grönad, trots att det var intressant med en röst på Sidd tidigt. Då KrilleW röständrade från katten till ingen så var Sidd-drevet precis på väg att ta fart och det kan mycket väl vara tvek för en medulv att öka farten på en hängning av en medulv när det fortfarande är osäkert om hen kan räddas eller inte.

Jag tycker KrilleW får en hel del rödton också av vad jag nämnde tidigare, att Sidd inte hoppar på möjligheten att kanske få igång ett KrilleW-tåg på slutet trots deras tidiga "konflikt".
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,615
Location
Göteborg
KrilleW vill ju inte lägga en röst på Sidd när Sidd-drevet börjar i samband med att du är grönad, trots att det var intressant med en röst på Sidd tidigt. Då KrilleW röständrade från katten till ingen så var Sidd-drevet precis på väg att ta fart och det kan mycket väl vara tvek för en medulv att öka farten på en hängning av en medulv när det fortfarande är osäkert om hen kan räddas eller inte.

Jag tycker KrilleW får en hel del rödton också av vad jag nämnde tidigare, att Sidd inte hoppar på möjligheten att kanske få igång ett KrilleW-tåg på slutet trots deras tidiga "konflikt".
Efter att ha kollat lite på historiken tycker jag också att det känns rimligt. KrilleW och Sidd gnabbas med varandra, men när de har en chans att sätta dit den andre så verkar de ändra åsikt.

Lite lamt att hoppa på tåget nu, men jag orkar inte försöka få igång ett motdrev bara för sakens skull. Krille är luden, så låt oss flå honom.

Röst: KrilleW
 

Hellzon

Långsamma Vargen
Joined
22 Jan 2002
Messages
2,440
Location
Köping
En snabbläsning av Sidd med misstanken att han har beröringsskräck:

Misstänker Basse, KK, Vimes och Genesis i R1. Där vet vi att Basse, KK och sannolikt Vimes är gröna. Grönande för Genesis.

Gillat Konkelkoden på tisdag kväll. Hade ulvarna här bestämt sig för att nattmörda (och gröna) KK?

Godmorgon
Lite mer respons:
Basananji har som alla sett har ju målat in sig i eget hörn utan att övertyga om sin grönhet, hoppar vilt med röstningar betyder väl nåt problem iaf...

Vimes verkar styra spelet vilket borde göra att jag flyttar min röst, får se Om den hamnar på nån av våra andra röda...

Hellz och Korpa börjar peka på mig för att jag inte dragit igång nån ovidkommande diskussion, ja förstår på ett sett men ändå lite konstigt då jag ger svar på konkreta påståenden.

Empi har rätt om antal Zombier att jag inte kom ihåg startinfo rätt så jag gissar väl på 2 Zombier då!

Genesis försöker liera sig med byn med Zombier enligt andra?

KrilleW så KK är grön för att hen dragit igång nåt som alla tycker är ointressant annars inget mer av substans: verkar ju rödande för mig av båda.
Ett inlägg jag ville citera. Attack på mig och Korpa. Svarar Empi och KrilleW men tar väl inte ställning mot dem.

Vad tror ni om KK som Ulv eller Zombie: drog igång koddiskussion för att se ut som att vara aktiv och hitta på nåt som övriga ändå inte verkar tycka ge nåt...?
Onsdag morgon är KK scum igen.

Negativ till Tant Ragnar.

Negativ till Korpa, Halo och KrilleW

Ställning och röst mot KrilleW.

Svar till Empi.

Misstänker Korpa, Krille, Vimes, Genesis, Xyas, Hellzon

Stöveln borde vara ulvtracker. Grönande för Stöveln.

Alltså Korpa: väktaren är På Bylaget vilket gör balansen för stark för byn med siare, väktare, spöke OCH tracker (som Stövelkatten påstår sig vara...)
Försöker du spela oförstående eller har jag missat nåt här?
Mina röda: Stövelkatten, Korpa, TantRagnar och nån till typ Genesis som driver byfrågor starkt men verkar lukta Zombie...
Förstår att jag drar på mig lite ilska som genererar röster men det är ju lite jobbigt nu så jag måste försöka röra om i drevet...
Så här pass var ju tåget på väg. Svårt att bedöma.

Tankar:
Tant Ragnar får en del slängar av Sidd. Inte ulv då kanske men väl vår enda zombie.
KrilleW verkar ju vara vår andra ulv.
Empiricus är pingad som utan nåt speciellt. Inte zombie men kanske vår tredje ulv.
Halo9000 fick en del skit av folk i R2, zombierna kan ha försökt nattmörda hen i R2 med devisen "hellre tar vi en erfaren än en noob Krille", med all respekt till KrilleW. Det misslyckades så Halo är den oskyldige bland De Fyra Röda.

Genesis finns i periferin som spelets "dark horse". Andra zombie? Fjärde ulv? Baserat på Sidds fäktande snarare zombie än ulv då.
 

Hellzon

Långsamma Vargen
Joined
22 Jan 2002
Messages
2,440
Location
Köping
Jag har också kommit fram till att jag tror på fyra ulvar.
Varför tror Genesis så här? För att han vet att det finns två zombies i hans lag? Överlag känns det som Genesis pratat väldigt mycket zombiesnack som blir klarare om han är zombie själv. Får kolla närmare.
 
Top