Varulv [Varulvar på en båt] - R2: Aten-Venedig

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,588
Ok, LJS du tror att Hellzon är ulv alltså?

FAN jag vill inte att vi röstar ut en claimad siare. Tycker nog att vi får ut mer av att behålla LJS och se vad hans siande ger!

Kom till mitt Sidd-tåg ni som vill byta röst i sista minuten! 😀
 

KrilleW

First mate
Joined
27 Sep 2020
Messages
128
Location
Järfälla
Så, i slutminutrarna. Om jag nu av en händelse skulle bli en mumsbit för ulvarna
Beviset att Halo9000 är grön är mitt lockbete på Bryggan, alla som hade vistas, passerat eller hamnat där under natten skulle påverkas av lockbetet om det var en ulv.
Ingen av michael, Lukas, Xyas eller Halo9000 hade lockats av betet. Men jag är bara säker på Halo9000 eftersom det är han som var den som var avslutade sitt drag i rummet. Resten kan ha sprungit iväg innan lockbetets nummer i ordningen och kan därför inte grönas på samma sätt.

Men om jag överlever natten och det finns några nya på bryggan, förhoppningsvis de som inte hunnit läsa detta inlägg, så kan jag avslöja om någon av dem är ulv.

Nu kan ju en hel del ulvar bli stressade för mindre, eller bara döda mig i ren panik... om de nu hittar mig.
Rolig kurragömmalek detta! :LOL:
 

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,311
Location
Göteborg
Men skärp dig nu Basse, enligt honom själv skulle han ju inte ens kunna sia den här rundan heller, utan vi skulle behöva ha honom i liv en runda till för att sen får 1, ett! siande, och sen skulle med all sannolikhet spelet vara slut innan han han göra ett siande till.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,588
Nu är jag snurrig LJS anklagar alltså Björn den gode och ingen annan! :/
 

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,198
Location
Malmö
Ibland är det bästa att göra när man trampat i klaveret att stå still. Och jämför man med mitt försvar i Ulvar på ett tåg, där jag var ulv som höll på att åka ut, så postade jag och kämpade som attan där.

Och jag tror att du är ulv och därför fiskar info om när jag saker och ting sker innan jag försvinner från spelet.
Men långsökt LJS. Informationen i en roll lär inte skada så mycket. Tycker du borde outa ordentligt innan du åker.
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,611
Location
Huddinge
Ok, LJS du tror att Hellzon är ulv alltså?

FAN jag vill inte att vi röstar ut en claimad siare. Tycker nog att vi får ut mer av att behålla LJS och se vad hans siande ger!

Kom till mitt Sidd-tåg ni som vill byta röst i sista minuten! 😀
Så du vill ha kvar en misstänkt för att han säger sig ha förmåga.

Var det inte du som tidigare i spelet påpekade att förmågor inte vinner spel utan bra Bybospel.

Är det bra Bybo spel att ha kvar de maan misstänker?
 

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,198
Location
Malmö
Så, i slutminutrarna. Om jag nu av en händelse skulle bli en mumsbit för ulvarna
Beviset att Halo9000 är grön är mitt lockbete på Bryggan, alla som hade vistas, passerat eller hamnat där under natten skulle påverkas av lockbetet om det var en ulv.
Ingen av michael, Lukas, Xyas eller Halo9000 hade lockats av betet. Men jag är bara säker på Halo9000 eftersom det är han som var den som var avslutade sitt drag i rummet. Resten kan ha sprungit iväg innan lockbetets nummer i ordningen och kan därför inte grönas på samma sätt.

Men om jag överlever natten och det finns några nya på bryggan, förhoppningsvis de som inte hunnit läsa detta inlägg, så kan jag avslöja om någon av dem är ulv.

Nu kan ju en hel del ulvar bli stressade för mindre, eller bara döda mig i ren panik... om de nu hittar mig.
Rolig kurragömmalek detta! :LOL:
Men på vilken siffra la du ut lockbetet?
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,369
Lystring! Det har kört ihop sig för mig hemmavid ikväll, och jag kommer inte riktigt få ordning på nattfas-administrationen ikväll. Det betyder att R3 kommer att starta någon gång under dagen imorgon.

Lite trist men så får det bli. Den här rundan är alltså avslutad och ni ska inte skriva något mer i tråden. R3 kommer förstås inte kunna avslutas 21:00 imorgon, utan jag kommer flytta rundans avslut till typ fredag eftermiddag (kl 15?) istället.

Hoppas ni har överseende med detta!
 
Top