!Paxen said:
Pilzeman said:
5 !Paxen (Vicotnik, unfair, Pilzeman, Tyr, xyas)
Ni som har er röst på mig antar jag att det är mest pga slarvfelet jag gjorde. Vill ni rösta ut mig pga det, eller försöker ni att få ut något annat av mig?
Det var inte bara felskrivningen, utan även hela idén att hänga en ängel öht. Jag tror att jag var borta ett par timmar och när jag kommer tillbaka säger du
"så, om vi ska rösta ut en ängel, vem ska vi ta?" som om det inte vore det minsta konstigt. För mig är det uppenbart att änglarna är good guys, om inte Spider gömmer sig i ljuset och i själva verket har fallit. Men i inget fall handlar det om att rösta ut en ängel, utan att misstror Spider. Givet den info vi har, om den är sann, tycker jag som sagt att det är uppenbart att änglarna är schyssta. Det naturliga i det här spelet skulle ju dessutom vara att ge änglarna powerroller, så det är snarare så att jag tycker att de inte borde gått ut – men det har ju åtminstone Tyr sagt att han bedömde som okej, så jag får väl lita på dem.
Summa summarum: när du i samma mening föreslår att rösta ut en ängel, och blandar ihop folk, ser det vansinnigt ut. Även om ihopblandningen var en felskrivning: varför skulle vi rösta ut en ängel alls?