Varulv Vargbruari 4 Knäckande gryning: Runda 1

Såklart att vi ska rösta ut nån av de claimade väktarna! Fattar inte varför de ska sparas?

Du röstar alltså på en potentiell Väktare som kommer ”checkas av” av ulvarna med Nattmord som present 🎁

Kom igång det gott folk till senare rundor när ni ser min färg!
@StradhLestat gör här ett redigt ulv-drag.
Din outning är det öppnaste ulkvdrag jag sett på länge. Kan du förklar beståndsdelarna i det?
1. Varför outade du utan överenskommelse och så tidigt?
2. Varför säger du att nästa väktare ska vara tyst och inte outa?
3. Varför ska den (jag läser de) hemliga väktarna lägga sitt vöktande på dig?
Kan du inte svara riktigt jäkla bra på dessa aå är du voffe så det stinker om det.

Kom ihåg det gott folk.
Redigt med Grönpoäng åt Brynolf!
Ochatt ni två andra hängde på så snabbt ger också + i kanten👍
Ja grön poäng till alla som gårt på ditt skitoutande och rödpoäng tioll de som ifrågasätter det? PÅ riktigt?
Underbugg någort istället... Motivera något. Eller kan du inte det?
Svara på varje fråga jag ställde. Kan du inte det, så stinker det

Såklart att vi ska rösta ut nån av de claimade väktarna! Fattar inte varför de ska sparas?

Väktarna kommer snart nog mördas och då får vi veta vem som är ulven helt gratis och itan ansträngning.

Det borde vara uppenbart att se om du är bybo.

2. Varför säger du att nästa väktare ska vara tyst och inte outa?
3. Varför ska den (jag läser de) hemliga väktarna lägga sitt vöktande på dig?
Det här finns väl dokumenterat och beskrivet, efter en idé jag fick om att om en väktare outar i R1 har vi en grön spelare som den andra osynliga väktaren då kan väkta så att ulvarna inte kan gå på den outade väktaren. Nu så här i efterhand var det nog inte så jättesmart tänkt från min sida, men tanken var ju luftad.

Ja grön poäng till alla som gårt på ditt skitoutande och rödpoäng tioll de som ifrågasätter det? PÅ riktigt?
Underbugg någort istället... Motivera något. Eller kan du inte det?
Svara på varje fråga jag ställde. Kan du inte det, så stinker det

Det är ingen som har gått på nåt skitoutande.

Skitoutanden har gjorts och det är av godo.

Ulven i trion kommer snart nog falla på eget grepp vare sig det är Sidd eller nån annan.

Om du röstar på en outad väktare nu så är du ulvarnas marionett.

Back