Varulv Vargbruari 4 Knäckande gryning: Runda 1

Då får vi vänta om vi har någon väktare till som vill ge sig till känna. Då blir det stökigt.

Nu hade jag förstås kollat mitt PM så det här är bara larv från dig Impe.
Tror du en ulv inte noggrant kollat startposten innan denne börjar skriva det jag skrev till Stratten.
Sen så hade ulv-kompisar nog påpekat det i en ulvtråd och rätat upp mig. Jag har inte sånna här denna gång.

Det är väl uppenbart inte larv att ifrågasätta om du fått väktar-pm när du inte verkar veta vad som står i väktar-pm?

Sen är det ju inte säkert att du är ulv för det men ”larv” är det absolut inte. För att vara r1 är det otroligt handfast.

Aha, två väktare till och med.

Any more takers? Nu om någonsin är det nog korrekt att outa ifall du verkligen är väktare, så vi vet om någon av de tu ljuger.

I ditt fall så är det väl främst pratet med Vimes om ”samarbete” som låter märkligt. Du skäller på folk som inte vill ”samarbeta” samtidigt som du uppenbarligen inte vill samarbeta.
Du får ju konkretisera i hur jag inte vill samarbeta. Ge konkreta exempel.

Det var svårt att läsa ikapp när det kom tre nya poster för varje en läste 😁

Jag funderar på väktningen och din önskan att bli väktad. Väktarna bör väl väkta utan byns inblandning så ulvarna inte vet var väktningarna ligger?
Jag tänker att vi INTE ska Väkta Siaren förens denne outat i R2.
Då blockerar vi dennes Siande.
ingen av Väktarna ska väkta nån annan än en grön spelare.
Ser byn till att inte dreva ut Väktarna så kan de skydda Siaren (sen när denne i R2 outat).
Tills de båda Väktarna blivit Nattmördade.
Bra alltså att jag och den andra väktaren överlever natten.
Så vi båda kan Väkta Siaren nästa runda.
En av oss Väktare kommer nattmördas.
På så sätt får byn 2 gröna Väktare + 1 grön Siare + 2 Sianden.

Kliver den andra Väktaren fram nu så kommer en av oss bli nattmördad i natt.

Sen så kan förstås den andra Väktaren gambla med ulvarna om att väkta mig men tror det är liten chans att det då Väktas rätt +att då som jag säger Väktaren kan råka väkta Siaren som då inte kan göra sitt jobb.

Dyker det inte upp ett tredje väktarclaim så ska vi förstås inte rösta på SIdd.

Bra att Impetigo är i spel.

Just nu velar jag mellan Octagonal och Fjodor för utröstning.

Hänger på Impetigos Octa-röst och ser om vi kan få lite traction.

Röst: @Octagonal

Haha, här somnade man en liten stund och sen vaknar en upp till den här heta massan! Sidd <3

Jag läste igenom allt en gång utan att riktigt hänga med på alla svängar, ska läsa igneom en gång till.

Men om jag fatta rätt har två nekat och en outat att de är väktare?
Två är väl väktare , sidd och sysp?

Back