Sysp
NNO
Det beror på vem som är på läktaren?Jag tror inte vi kommer få något vettigt från läktaren i denna rundan.
Det beror på vem som är på läktaren?Jag tror inte vi kommer få något vettigt från läktaren i denna rundan.
Men ja, grönt låter helt värdelöst. Röda namn bättre.Har vi någon taktik med läktaren denna runda? Jag säger att dom ska rösta rött!
Ni skojar va. SL sitter ensam på läktaren när alla spelar.Det beror på vem som är på läktaren?![]()
Glöm andra spel.Ni skojar va. SL sitter ensam på läktaren när alla spelar.
Jag ser att läktaren från förra omgången finns kvar. Ska vi bybor träffas där och prata ihop oss om vem som har powerroller och hur vi ska spela?
Damogns räknare funkar, om man fixar ett magiskt bokmärke
För att två outade väktare är två garanterat gröna spelare, som inte är helt enkla att mörda eftersom de kanske kommer väkta varandra, kanske inte.Jag ser ingen som helt nytta med att outa väktarna nu. Varför skulle en väktare vilja outa sig nu i början när det inte finns någon grönad som ska väktas och hen inte ens kan väkta sig själv. Väktandet kan komma till pass i senare rundor.
Vi kan ju vara tillmötesgående och släppa in BM på läktaren?Glöm andra spel.
Inget skrivande i gamla trådar
Förstår att du längtar till läktaren men inga mer hundpromenader medtack
![]()
De landar väl bara på den mest logiska gruntonen? Hursom ett mästerverk med så många lager.Jag gillar och vill vårda Marilyns minne, kämpastark människa i en mycket tuff tid! Jag diggar! Däremot blir jag tveksam till det musikaliska arrangemangets slutackord! Eller så har jag för moderna öron?
Våra eminenta musiker i varulvsklubben vet svar — och får då självklart frågan!
Bara ytterligare en anledning. Han har alltså makten över röstsedlarna och valurnorna.Rösta inte ut Brynolf, han är den enda som förstår rösträknaren
Ja exakt. Någonsin!Siaren outar inte alls?
Nejnej, såhär:Så har jag fattat det hela om jag säger så här:
Ingen outar nu i R1
Väktarna outar i R2?
Siaren outar inte alls?
Välkomna att lämna era röstsedlar i onkels hatt, gott folk!Bara ytterligare en anledning. Han har alltså makten över röstsedlarna och valurnorna.![]()
Bara om onkel lyfter hatten ovanför skrev-nivå.Välkomna att lämna era röstsedlar i onkels hatt, gott folk!
Alla skickar sina röster till @Brynolf som räknar ihop och kanske i R4-5 outar resultatet.Välkomna att lämna era röstsedlar i onkels hatt, gott folk!