Varulv Vargbruari 2 Ny måne: Runda 2

Come at me bro

Nu har du i en fjantasiljon inlägg kört små ulv-stick mot mig utan att rösta på mig. Nästan som att du tror att det är mer opportunt att gå på Sidd?
Igen struntar du i uppenbar fakta. Om vi misslyckas denna omröstning förlorar vi. Jag vet att jag är god och om jag åker förlorar byn därmed. Punkt. Att vända ett drev mot dig nu i slutet är svårt att utföra. Enklare än din och Anthrox "alla siar samma plan" men fortfarande svårt att genomföra och vad det i praktiken hade lett till är att jag åker och byn förlorar. Sen kan du förstås fortfarande vara bybo som snöat in dig helt of och Sidd och Stradh är ulvar.

Sen har jag varit väldigt tydlig med varför Sidd spelar ulvigt som bara den så jag känner mig trygg med den rösten.

Akta dig så jag inte gör ett chiffer om olika former såsom octagoner och hemska antydningar till stradivariusvampyrer!

Hoppas inte jag är otydlig eller uppfattas som aggressiv, jag försöker inte ”brunsmeta” utan det är bara mina ofiltrerade tankar om livet😇
Tolkar detta som att Ulv-Sidd brusar tråden och väljer glädjen 😇

Octa försökte undvika att ta ställning och låta läktaren avgöra istället. Jag skulle säga att det är typiskt ulvigt. Det är riskabelt att rösta ut en siare med berått mod, men om man kan möjliggöra för byn att göra det åt en är det mumma.
Jag såg mest octas post om det som en rolig fundering på spelupplägget.
Men visst det kan ju ha bäring på hur röstläget låg då.
Vilka drev stod det då emellan?
Var det ofarligt för ulvar så kan man ju dra iväg en sån post😇

Hoppas … om spelet

Är faktiskt lite sugen på att vi bara röstar ut @Vimes istället. Ett väldans brunsmetande med skakig grund. Om Basse inte hade siat dig grön vettetusan hur röstningen hade sett ut. Och då är det bara 50% att Basse faktiskt kan sia dig.

Ja, men jag tycker ni skött det dåligt. Börjar glida över till att du och Stradh kanske är en bättre kombo
Vad har de gjort som är så dåligt då?
De har mest chillat i bakvattnet.

Beröringsskräck verkar de visserligen ha.
De borde ju vara lika intresserade som mig av att rösta ut den tredje misstänkta.

Hopperi hoppera…

Är faktiskt lite sugen på att vi bara röstar ut @Vimes istället. Ett väldans brunsmetande med skakig grund. Om Basse inte hade siat dig grön vettetusan hur röstningen hade sett ut. Och då är det bara 50% att Basse faktiskt kan sia dig.
Det är faktiskt lite intressant att du å Stratt inte grävt mer på Basse och Vimes för att utesluta nåt fuffens dribbel hos dem.

Det är lite för tydligt att ni liksom inte ens försöker.

Hoppas inte jag är otydlig eller uppfattas som aggressiv, jag försöker inte ”brunsmeta” utan det är bara mina ofiltrerade tankar om spelet😇

Men den siningen, behöver inte betyda atyt vimsan inte är voffe? Bara att han inte är den typ som Basse kan sia

Just nu är jag sugen på att dreva @StradhLestat mest för att se vilka som hoppar på eller inte.

Kommer inte vara så aktiv resten sv rundan, värken tilltar.

Såhär @Vimes. jag kan inte släppa att du driver att jag som ulv inte skulle ta chansen att rösta ut Siar-Basse. Basse hade ett jättesvagt siarclaim och siare är det absolut värsta som finns för ulvar. Det går inte att försvara sig och du kan ha varit världens bästa ulv men ändå förlora pga siare. Att du driver den tesen att det direkt gör mig till ulv för att jag inte dödade våran siare fungerar inte.

@Basenanji du som är siare borde se detta?

Alltså, Octa, det var jävligt suspekt att försöka lämna över avgörandet till läktaren när en av de drevade är outad siare. Och, jag tror visst att det är helt rimligt att inte vilja vara den som avgör till siarens nackdel. Hade du tippat över på Basse hade du nästan garanterat röstats ut i denna runda.

Alltså, Octa, det var jävligt suspekt att försöka lämna över avgörandet till läktaren när en av de drevade är outad siare. Och, jag tror visst att det är helt rimligt att inte vilja vara den som avgör till siarens nackdel. Hade du tippat över på Basse hade du nästan garanterat röstats ut i denna runda.
…men iså fall blir Stradh lika misstänkt?
Äh, jag ger upp nu, min röst får stanna på Sidd. Stradh/Octa är avancerad nivå på ulvspelet här.

@Vimes det känns som att du försöker få mig att byta röst från Sidd och rösta på dig i ren rage-bait😅😇

Men då åker jag och byn förlorar så jag måste hejda mig själv✌️

Nu kommer jag ta det mer piano innan deadline. Det som har sagts är sagt. Nu får alla rösta. Kommer titta till på mobilen hur det ser ut men några längre inlägg från mig blir det nog inte.

Länge leve läktaren!

@Vimes det känns som att du försöker få mig att byta röst från Sidd och rösta på dig i ren rage-bait😅😇

Men då åker jag och byn förlorar så jag måste hejda mig själv✌️

Skit i mig Octa: vem tror du är den andra ulven?

Hoppas inte jag är otydlig eller uppfattas som aggressiv, jag försöker inte ”brunsmeta” utan det är bara mina ofiltrerade tankar om spelet😇

Back