Brynolf
Noga utvald snuskhummer
Man måste ju skrapa ihop de grönpoäng man kan hitta.Sluta säga smarta saker där en fiktiv deadline blir nödvändig då!
Man måste ju skrapa ihop de grönpoäng man kan hitta.Sluta säga smarta saker där en fiktiv deadline blir nödvändig då!
Jag var knappt med alls, inga teorier men inombords full kollTur att du inte var med i spel då. Hur gick snacket på läktaren?
Enda timmen jag hade tid att spela idag var dödligt tråkig. Den som skrev nåt fick bara sitt eget eko tillbaka.Men hörni, fan vad fiktiva deadlines drar ned tempot när det är menat att vara som högst. Vi måste göra nåt åt det otyget en dag.
Jag hängde med dåligt i läktartråden och i speltråden dessvärre, men mest scumpoäng i läktartråden hade AntjoxTur att du inte var med i spel då. Hur gick snacket på läktaren?
Vad gjorde jag ensJag hängde med dåligt i läktartråden och i speltråden dessvärre, men mest scumpoäng i läktartråden hade Antjox
jag har ingen aning, jag hängde inte med alls, hängde mest upp mig på att plötsligt kunde inte en jävel stava ditt namn och det skavde,Vad gjorde jag ens![]()
Det gamla vanliga: du var för sexig och cool.Vad gjorde jag ens![]()
Ja, jag tyckte i alla fall att det var g l a s k l a r t att Brynolf och Impetigo var ulvarna! Redan från R1. Direkt. Jag bah': det e Brynolf och impetigo som är ulvarna! Haha, gotcha!
/Basse, skönt att man är profsionelle
Fair. Det enda jag lärde mig är att man inte ska lova att gräva om man inte har tid att gräva.Jag ställde massor med frågor du aktivt undvek, och jag fick ingen hjälp med grävandet trots att du upprepade gånger sa att du skulle grävaVad var det meningen att jag skulle tänka egentligen liksom?
Och den där posten hade typ sex olika sense of urgencies, jag står fast vid att den kändes som ett spammail!
Spel 3: Vinnande byn i spel 2 mot ulvarna från spel 1. Kan ulvarna Brynolf och Impetigo hålla sig gömda igen eller kommer byn ledda av Basse hitta dem? Rafflande för oss som får följa från läktarplatsÅlrajt, då är det dags för övriga spelare att få glänsa. Go Go Go!
@Vimes
@Sidd
@fjodorsenuba
@Basenanji
@BiobunkerVII
Nån mer?
Jag tror att vinnarna i spel ett och två kommer få göra upp i final.
Och förlorarna kör bronsmatch.
@Anthrox var skummast tyckte läktaren ganska länge. Sen råkade jag tyvärr ge ett siarsvar till @StradhLestat innan jag insåg att det var han som var nattmördad (EFTERSOM DET VAR SÅ JÄVLA MYCKET SOM HÄNDE I ULVTRÅDEN KLOCKAN 19:59Hur gick snacket på läktaren?
Jo, det är ju hårt att byn bara får bomma en gång. Å andra sidan var det två spelare som kunde gröna sig, så 2/5 chans att pricka ulv i första rundan är ju bättre odds än i väldigt många spel.Kanske var det något tippat i ulvarnas favör?
Om det är 19:59 du menar så ja, Impe switchade mord hit och dit så snabbt att båda siarna borde dött samtidigt.EFTERSOM DET VAR SÅ JÄVLA MYCKET SOM HÄNDE I ULVTRÅDEN KLOCKAN 19:50
Asch, det var egentligen bara vaskandet som var en tabbe, och eftersom ingen av oss ulvar hann fatta vad din outning betydde så spelade det eg ingen roll. Förutom att byn förutsatte att den riktige siaren mördades. Men det hade de ju inte behövt göraKan jag få medalj för årets hittills i särklass sämsta bybo. Baserat på:
- var en av de första och mest ihärdiga mobbarna av Octa.
- slängde bort mitt siarskap 40 sekunder för tidigt. 40 sekunder! Det är en evighet så här i OS-tider. Nu räckte ju dessa sekunder visst denna gång men vilken ångest.
- vaskade typ av siare och utsatte den andra siaren för dödlig fara.
- valde som enda grönade bybo vem som skulle ut, det som avgjorde spelet. Vänta nu, hmm, vem ska jag ta… Jag vet: Sysp - min bybofrände!
Ridåååå!