Sysp
NNO
För att två som röstar är ulvar? Om ni ligger tre på samma mål vid 19 och det måste vara två ulvar bland er, varför skulle jag flytta till samma då?Varför skulle vi inte kunna vinna utan BMs röst?
För att två som röstar är ulvar? Om ni ligger tre på samma mål vid 19 och det måste vara två ulvar bland er, varför skulle jag flytta till samma då?Varför skulle vi inte kunna vinna utan BMs röst?
Tja, jag tycker ju att jag och BM är ena gröna typer också.Med alla andra menar du alltså Anthrox?![]()
Tänk lite till, en ulv vill förstås inte röra runt i en gryta som ser helt perfa ut.Ulvigheten ligger cäl i att göra saker som inte verkar hjälpa byn och sen vägra förklara sig.
Well, samma gäller ju vid 20 om hon inte dyker upp alls. Men ja, ingen bm, ingen AD, absolut.Visst är vi överens om att om Big Mama inte röstat vid 19 gäller inte deadlinen / röstpilingen? Jag tänker då inte följa den i det läget, det är självmord.
För att undvika snipe från de två ulvar som är kvar.Sitter på buss å läser ikapp. Förklara som för en femåring varför alla ska rösta på samma kl 19.
Så att inte ulvarna ska kunna snajpa en bybo och vinna.Sitter på buss å läser ikapp. Förklara som för en femåring varför alla ska rösta på samma kl 19.
Det skiftar väl mellan varje genomläsning typ. I början av rundan var jag inne på att Brynolf spelat byboigt R1 och Impe inte så mycket. Sen skiftade jag över i att Brynolf gjorde något ulvigt, så Impe måste vara den sista bybon. Ett att funderade jag över om de båda var ulvar, men fick inte deras spel att passa. Nu lutar jag väl mest mot att det är Impe som är ulven av de tu.@Anthrox Vill du ha ut Brynolf eller Impetigo om du fick välja, förutom mig då?
AbsolutHon får rösta på dig med, det vet du va?
Har väl inte så mycket med det att göra, som dina så ickesubtila försök att påverka BMs beslut som du sysslat med i ganska många poster nu.AbsolutMen det kan jag väl inte argumentera för om jag är grön?
Du får ju åtminstone försöka vara lite objektiv, karl!AbsolutMen det kan jag väl inte argumentera för om jag är grön?
Varför skulle jag inte göra det? Det är enda chansen för mig att vinna. Jag vet att 2/3-delar av er andra kan vinna utan BM om ni får med er en av oss två kvarvarande bybor förutom BM men jag kan inte vinna utan henne. Jag är om inte annat förvånad över att den andra bybon inte uppvaktar henne hårdare.Har väl inte så mycket med det att göra, som dina så ickesubtila försök att påverka BMs beslut som du sysslat med i ganska många poster nu.