Jag vet inte vad du vill att jag ska tycka om det? Du upprepar saker som andra redan sagt och lägger en röst på mig för att jag läste slarvigt. Okej? Att läsa Octa som något annat än grön här känns bara märkligt.Motröst för att jag röstade på dig? Vad är det här, dagis?
Vad tyckte du om det andra jag skrev då?
Viktigt vet jag inte. Däremot misstänker jag att spelen kommer hänga ihop på något vis. Eller så vill jag bara tro att det kommer vara någon final sista veckan där allt vävs samman.Röst: @Octagonal
Han har skrivit några lama poster som inte säger någonting - låtsasposter. Varför tycker du tex det är viktigt att prata om hur många spel det är i februari? Kommer det ge någon lösning på nuvarande spel?
Jag är fullt medveten om att jag inte själv kommit med något minsta vettigare själv. Men när någon skriver något så uppenbart onödigt, särskilt du Octa som brukar hushålla med inläggen men vara desto mer slagkraftig. Nää, du känns inte alls bra.
Helt rätt helt rätt.Har jag förstått det hela rätt hela rätt
Normalt är mord-deadline vid rundans slut. Vi har inte sett några tecken på att det skulle vara annorlunda nu.Har vi sett ngn deadline för när ulvarna får skicka in sina nattmord?
Toppen... jag tycker mig bara minnas något spel någon gång där "saker" fick skickas i upp till en kvart efter rundans "STOPP".Normalt är mord-deadline vid rundans slut. Vi har inte sett några tecken på att det skulle vara annorlunda nu.
Tror det var ngt spel med "By". man kunde flytta runt på en karta. Förmågor/nattmord/förflyttningar skulle vara inskickade senast 15 minuter efter rundans slut. Ochg vi var tre fraktioner, Bybor, varulvar och demoner. Alölat slutade i "väljer glädjen" och det var en kvar per fraktion.Toppen... jag tycker mig bara minnas något spel någon gång där "saker" fick skickas i upp till en kvart efter rundans "STOPP".
Jag kan också tänka mig att rösta ut Octa för att inledande meningen antyder på pepp på Twilight-tema.
Fullt ös i tråden ser jag!
Anthrox varför skriver du inget?
Fördelen med att outa direkt är att vi gör R1 enklare för oss. Och oddsen är ganska stora att ulvarna nattmördar en av våra siare direkt efter R1 oavsett. 40% risk oavsett. Och om en av våra siare dör utan att vi vet om att de är siare så är vi körda. Då är det öppen gata för ulvarna att outa siare.
Däremot tänkte jag inte på att siarna förstås kan snajpa i slutet av R1. Det löser problemet med att en siare dör utan att vi vet om det. Så det låter bra!
@StradhLestat och @Anthrox är skumma…
Röst: @Anthrox
Det finns inte så mycket att skriva pch kag väntade på att andra skulle trilla in i spel med. är ju flera som inte skrivit alls än liksom.
Har du en åsikt om vad som händer när ulvarna med största sannolikhet kommer motclaima vid snipeoutandet? Du tycker att jag upprepar poänger som andra redan dragit men det har vi väl ändå inte diskuterat? Tycker att du inte bidrar med lika mycket analys som vanligt, och det är väl inte jättebra i så kort spel som detta?Jag vet inte vad du vill att jag ska tycka om det? Du upprepar saker som andra redan sagt och lägger en röst på mig för att jag läste slarvigt. Okej? Att läsa Octa som något annat än grön här känns bara märkligt.
Jag var inställd på att rösta på dig från början (eftersom du inte var med från start och jag tycker de tär avvikande och ulvbeteende att komma in sent), och dina poster gjorde sen inget för att förändra den inställningen direkt. Octa tycker jag spelar grönt, och att han röstar på mig i R1 är ju standardbeteende vid det här laget. Att jag röstar på dig har inget att göra med att du röstar på mig, det är bara inbillning från din sida.@Anthrox Här har du min magkänsla. Noterar att du inte röstar från höften på Octa när denne röstar på dig till skillnad från när jag gjorde det, utan bara fortsätter prata vidare. Det här tycker jag luktar tillräckligt mycket "safe interaktion" varulvar emellan för att jag ska bli lite misstänksam. Tycker inte Octa har skrivit något särskilt rödande i övrigt men samröret här tycker jag är märkligt.
Om du är bybo så tycker jag du kan se att du inte har gjort det extra lätt för mig att läsa dig grönt?
Alltså herregud.Har du en åsikt om vad som händer när ulvarna med största sannolikhet kommer motclaima vid snipeoutandet? Du tycker att jag upprepar poänger som andra redan dragit men det har vi väl ändå inte diskuterat? Tycker att du inte bidrar med lika mycket analys som vanligt, och det är väl inte jättebra i så kort spel som detta?
Om du är bybo kan du väl skärpa dig och börja svara på frågorna / bidra? Att tycka att jag inte ska vara ulv eller kalibrera om min mage är okonstruktivt, att ignorera vad jag skrev och hävda att det redan diskuterat är okonstruktivt, att föreslå att det kan vara en vampyr och en varulv när det står tydligt i reglerna att det inte ligger till så är okonstruktivt, att vilja rösta ut Octa för att han gillar Twilight är okonstruktivt.
Innan det blir någon verkstad på någon av de här punkterna tycker jag min röst ligger bra där den gör, läser det mer som ulv som vill delta på ett försiktigt och tandlöst sätt i ett kort spel där byn behöver rösta ut en ulv i någon av de första två rundorna, annars är det torsk direkt.
Att du tycker att det är inbillning att jag tycker din röst kommer efter jag röstat på dig och du har absolut ingen motivering är ju bara löjligt. Se vad du skrev ovan. I dina ögon är det där en bra motivering?Röst: @Sysp
Ni måste seriöst kalibrera era magar nån gång, eller sluta vara ulvar.