Hygglo
Veteran
Varför klagar alla så fort det kommer någonting nytt? Det har släppts en bok till Drakar och Demoner 6, visserligen den viktigaste boken av dem alla, men jag såg att någon redan hade klagat på Trudvang, dom vet ju ingenting om den? Och vad är egentligen felet med reglerna? Jag tycker bara att dom har blivit bättre nu... Speciellt magireglerna är offantligt bra! Sedan var det någon som skrev att han undrade varför "Hela" var en animism-besvärjelse; här är min teori: Animism, är en naturmagi, som är livets magi, alltså passar hela in där! bye!
P.S. Tycker alla att Chronopia verkligen var så kasst, eller är det bara en trend folk har hoppat på? Personligen tyckte jag att modulerna till Chronopia var skrivna på ett skönt sätt, att man har en "guide" dock är det tråkigt att bara man läser "guidens" beskrivning av staden så märker man att det lika gärna kunde heta "Boffernopia".... tråkigt.. (Personligen spyr jag av tanken på Chronopia) D.S.
"Erik wuzz here"
P.S. Tycker alla att Chronopia verkligen var så kasst, eller är det bara en trend folk har hoppat på? Personligen tyckte jag att modulerna till Chronopia var skrivna på ett skönt sätt, att man har en "guide" dock är det tråkigt att bara man läser "guidens" beskrivning av staden så märker man att det lika gärna kunde heta "Boffernopia".... tråkigt.. (Personligen spyr jag av tanken på Chronopia) D.S.
"Erik wuzz here"