Såhär är det: vi har två utröstningar kvar. Vi är fyra spelare. Alltså 2/4, 50 % vinstchans.
@Impetigo om du hänger på i min dödspakt ökar chansen till 2/3, 67 %.
Vi bestämmer oss för att nacka Sysp och Fjodor och riskerar inte att åka ut själva. Risken jag tar är att du är ulv, och risken du tar är att jag är ulv.
Jag vet att jag är bybo, så egentligen är det 75 %:s vinstchans. Du borde tänka samma.
Röst: @fjodorsenuba
Kan du förklara hur du tolkar R1 och senare rundor utifrån att jag är ulv eller Fjodor är ulv?
Vi planerar inte att rösta ut nån denna rundan så vi kan vänta in läktarens röst.
Jag tycker vi tydligt ber läktaren om namnet på den de tror är ulven. @Sidd @Big Mama @Brynolf @Anthrox @Octagonal @StradhLestat
Varför låg du kvar med din röst på @Big Mama i r1 @Vimes ? Det drevet var väll dött mot slutet av rundan och det stod mellan mig och Basse?
Ni får fan ta er samman nu. Jag röstar ut en av er - förklara varför det inte ska vara du.
Och det här är ett bybodrag för att? Varför röstar vi alls den här rundan? Det har du fortfarande inte svarat på?Jag tror jag kommer snajpa Sysp den här rundan. Det känns som ett fräscht move.