Ja och med detta så undrar vi ju förstås varför du då så förvånat frågar Brynolf om detta.Ja. Exakt.
Nej, det skriver jag inte.Ja och med detta så undrar vi ju förstås varför du då så förvånat frågar Brynolf om detta.
Du skriver här att du vet att Brynolf får välja men börjar med förvånade frågor som att du inte vet.
@VimesNej, det skriver jag inte.
Jag orkar inte med sånt här längre. Hela dagen har jag bara upprepat mig och upprepat mig.
Nu får det räcka med upprepningar.
Begåvningsreserven på avbytarbänken levererar skarp!Vid uppfarten till bröllopslokalen står alla kompisar som blev utan bröllopsinbjudan (dvs läktartråden). Mellan skålarna tystnar gästerna, och då hör man ett namn ropas ut.
Namnet är
@Anthrox
Har du förklarat din syn på Impe lite mer ingående?Ni andra får också gärna byta till Impe...
Eh jaha. Ska vi vara snälla och försöka tro att läktaren vill säga oss nåt viktigt, eller ska vi bara moona dem?Vid uppfarten till bröllopslokalen står alla kompisar som blev utan bröllopsinbjudan (dvs läktartråden). Mellan skålarna tystnar gästerna, och då hör man ett namn ropas ut.
Namnet är
@Anthrox
Ja det funkade. StradHaxx0rIbland verkar man kunna lura rösträknaren att fungera om man använder ett inkognitofönster
(Credd @StradhLestat i läktartråden)
Vad är ditt argument på BM över Basse?Och 2 på BM eller?