Varulv Varbruari 3 Månförmörkelse: Runda 1

Jag har tre olika webbläsare (Chrome, Edge, Firefox) och första gången funkar länken i varje webbläsare men sedan går det inte att ladda om.

Sidd - byt till att rösta på Impe!

Ja och med detta så undrar vi ju förstås varför du då så förvånat frågar Brynolf om detta.
Du skriver här att du vet att Brynolf får välja men börjar med förvånade frågor som att du inte vet.
Nej, det skriver jag inte.

Jag orkar inte med sånt här längre. Hela dagen har jag bara upprepat mig och upprepat mig.

Nu får det räcka med upprepningar.

Nej, det skriver jag inte.

Jag orkar inte med sånt här längre. Hela dagen har jag bara upprepat mig och upprepat mig.

Nu får det räcka med upprepningar.
@Vimes
@Brynolf
@Sysp

Impe verkar inte riktigt orka med mig😇

R1:148
Del av din text Impe:
”Formella svaret är förstås att jag var nästan helt säker på att du fått välja (jag har hört det talas om gånger flera att du skulle få välja sida i nåt spel)…”

Vad är det jag missförstår i dennes text?

@Vimes
@Brynolf
@Sysp

Impe verkar inte riktigt orka med mig😇

R1:148
Del av din text Impe:
”Formella svaret är förstås att jag var nästan helt säker på att du fått välja (jag har hört det talas om gånger flera att du skulle få välja sida i nåt spel)…”

Vad är det jag missförstår i dennes text?

Vid uppfarten till bröllopslokalen står alla kompisar som blev utan bröllopsinbjudan (dvs läktartråden). Mellan skålarna tystnar gästerna, och då hör man ett namn ropas ut.

Namnet är
@Anthrox
Begåvningsreserven på avbytarbänken levererar skarp!
Så mycket för det namnet @Impetigo @Vimes 😂
Ni som upprepat att det är nåt att hänga upp i julgranen!
Vimes du kan kasta det namnet till fåren🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑

Back