Nej det verkar bli utröstning i R1 lutar det åt. Det är verkligen att valla katter
@Vimes xD
Lite klassiskt VJVS då istället så går jag påföljande.
Sysp - gul, konstigt ikappläsning men samtidigt full respekt för att man missat en runda blir det mycket tjål. Tror nog han kan spela upp sig.
Sidd - grön, brusar för mig lagomt. Vill iallafall få till drev. Slapppetar på mig men det ser jag mer som att han vill väl än brunsmeta.
Vimes - gröngul, kommer med en släng av ulvkontrollbehov men jag måste säga att det inte känns gaslightande nog för att vara full ulvmove.
Impetigo - grön - magkänsla grön, postläsning grön ( jag kommer såklart ha fel eftersom du är min avläsningsnemesis).
Basenanji - gulröd, dagens morot, lite för lite VJVS än så länge och en sida ur min bok med lågflygande. Får se hur dagen urartar.
Brynolf - grön - janusansiktet som vill vara en hederlig bybo. In och hugg oss i småbitar nu med nått klyftigt.
Big Mama- gulröd, svårt att tro att du är så snurrig jämnt. Känns lite spelat i denna omgång.
Röst: @Basenanji
Ska inte ducka att ta ställning, bybor gör fel.
Och nej detta inlägg har ingen rejäl verkshöjd
.
Tycker fortfarande inte att vi ska rösta ut någon i R2. Risken är ju för för stor att vi tar ute en bybo. Någon som kan sammanställa en lista på vad alla tycker om detta?