Jag hade gärna sett att de skrivit mer.
Min rödgrönliwta ser ut så här:
@Basenanji
Beskrev nyligenni separat inlägg där jag också röstade på Basse
@Big Mama
För rödande resonemang om att vi inte ska rösta aktivt utan låta slumpen avgöra. Menar att röststopp är ulvigt.
@fjodorsenuba
Ger inte tillräckligt mycket grön signal för att jag ska vara nöjd. Jag skulle önska mer från Fjodor, det han skriver har sett bra ut men det är såpass lite att det går att få ihop även som ulv utan allt för mycket möda.
@Sysp
Kommer in sent i tråden. Har många åsikter han luftar som jag läser som ”rätt” men det kommer ju som sagt sent i rundan när det redan är möjligt att läsa sig till vilka saker man kan lyfta och lösas som grön.
@Sidd
Stökig som bybo-sidd brukar vara, vi bråkar lite som sig bör om diverse och det är inget som sticker ut där. Möjligen något konstigt att han landar i att ta ställning med röst MOT BM som jag uppfattar försvarar Sidd med lite patos i begåvningsgate.
@Vimes
Hans tankar om spelet resonerar allt som oftast med mina egna. Sedvanlig brasklapp att han är skicklig nog för att som ulv genomföra ett sånt spel men jag läser det som grönt. Jag tyclte det var grönande att han var på min fjodorröst som mycket riktigt var ganska svag. Jag la rösten i ett läge där jag var sur på ”motstöndargänget” i begåvningsgate ich röststoppdebatten så ville inte lägga röst i vredesmod på nån där men ville ändå lägga röst iom att det såg ut att vara bestämt att vinskulle rösta i r.
@Brynolf
Har ju valt lag själv så han får ses som grön. Inget rödande i spelet heller så här långt.
Jag ska fråga
@Hägerstrand i PM också om Brynolf verkligen fått välja lag. Jag har inte riktigt hängt med på varför.