Big Mama
Pälsdjursallergiker
Det kan ev vara att jag inte gillar din raljerande ton, se mina exempel ovan, som gjort att jag inte läser dig snällt.Det är möjligt att ”begåvningsreserv” används olika i olika delar av landet, när jag frågar AI beskrivs din användning av ordet som föråldrad men AI håller med om att begreppet kan vara tvetydigt.
Hur som helst beskrev jag ju exakt varför jag tyckte det var svårt att förstå Sidds inlägg där han använde ordet. Jag vet inte på vilket sätt det blir brunsmetande, om Sidd använde ordet så som du vill använda det är det väl bara att förtydliga det?
Jag klagade inte på att Vimes berättade om sin dag, jag undrade varför han gjorde det. Vimes förklarade sen.
Du får gärna förklara varför du ser det som märkligt att argumentera för att inte rösta ut någon i r1. Skulle det vara ulvigt att inte vilja rösta ut nån i r1 och i så fall varför?
Ja, det kan vara ulvigt att inte vilja att vi röstar alls i R1 eftersom jag inte tycker det är hjälpsamt för byn. Med reservation för att det kan ligga helt hos mig att inte se briljansen i att inte rösta. Jag ser framför mig ett slut på spelet innan det knappt börjat där byn inte röstar och ulvarna inte nattmördar. Snipp Snapp Snut så var sagan slut.