Boken om Ashariskt klädmode förmodar jag.Som någon som är involverad i Eon kan jag bekräfta det. Eventuell "kommersialism" kommer in när man inte släpper allt jag skrivit om ashariskt klädmode, eftersom det skulle göra boken för tjock.
Boken om Ashariskt klädmode förmodar jag.Som någon som är involverad i Eon kan jag bekräfta det. Eventuell "kommersialism" kommer in när man inte släpper allt jag skrivit om ashariskt klädmode, eftersom det skulle göra boken för tjock.
Det är direkt relaterat, men fel tråd att utveckla det i tror jag. Att mekaniken ändras mellan utgåvorna är snarare en konsekvens av fenomenet ifråga.Fast då pratar vi om olika saker, även om de är relaterade. Du syftar på mekaniken och vilken upplevelse den stödjer, jag på i vilken mån utgivningen av moduler stödjer ett format som grundar sig på dessa och inte eget berättande.
Ja, vi behåller ju biten om hur bruket av vida eller snäva kläder innebär en politisk signal i Jarla, men sektionen om etablerande av koschenilsköldlusodlingar utanför Fala fick reduceras till ett enda uppslag.Boken om Ashariskt klädmode förmodar jag.
Okej, jag håller inte med, men visst fel tråd.Det är direkt relaterat, men fel tråd att utveckla det i tror jag.
Ser fram emot djuplodande tilläggsartiklar i ämnet!Ja, vi behåller ju biten om hur bruket av vida eller snäva kläder innebär en politisk signal i Jarla, men sektionen om etablerande av koschenilsköldlusodlingar utanför Fala fick reduceras till ett enda uppslag.
Okej! Det besparar mig att skriva artikeln.Okej, jag håller inte med, men visst fel tråd.
Eller ovanliga. Vem fan spela rollspel 2022 liksom. Kom igen, jävla kufar!Men poängen är väl att på den absoluta toppnivån av diskussionen så är alla rollspel lika djävla vanliga?
Jag ogillar ingenting. Kan själv slänga omkring “well acktually” kring diverse saker och har läst varenda splatbook till diverse rollspel.Fast, det är inte mer nedlåtande om jag säger "jag ogillar splatbooks. Föredrar indiespel" än om du säger "jag ogillar splatbooks, det är mest kommersialism". Eller hur?
Inte jag. Hatar den skiten!Precis då är det bra att komma ihåg att vi alla spelar VJR.![]()
Men mer seriöst. Bra. Då kommer jag fortsätta att använda etablerade termer för att beskriva olika typer av spelande.Jag ogillar ingenting. Kan själv slänga omkring “well acktually” kring diverse saker och har läst varenda splatbook till diverse rollspel.
Det måste gå att skilja diskussion från person. Jag gillar att se det ur ett fenomenperspektiv. Och kanske blir problemet ur samtliga perspektiv att generaliseringarna ses som påhopp, oavsett om de är det eller ej.
Precis då är det bra att komma ihåg att vi alla spelar VJR.![]()
Min egna kritik är att inget av det som ses som etablerat faktiskt är det.Men mer seriöst. Bra. Då kommer jag fortsätta att använda etablerade termer för att beskriva olika typer av spelande.
Det är ju anmärkningsvärt! Men det får vi nog ta i en annan tråd en annan gång.Min egna kritik är att inget av det som ses som etablerat faktiskt är det.