Nekromanti Vampire eller Call of Cthulhu?

Morgoth

Swashbuckler
Joined
2 Apr 2001
Messages
2,450
Location
Uddevalla, Västra Götaland
Främling, vad döljer du för mig? [TOTO]

Morgoth (av det lilla jag vet om honom)

Det lilla du vet om mig? Vad fan - jag trodde vi var gamla compadres.
:gremfrown:

Hela tråden var förstås bara någon slags jippo/spam/resultat av tristess. Jag är egentligen varken sugen på att köpa några rollspel eller spela dem. Men ang. forumaktiviteten så blir det kanske en fet bomb på allmäna spelforumet någon gång snart.
 

Rising

Vila i frid
Joined
15 Aug 2001
Messages
12,763
Location
End of the green line
Re: Främling, vad döljer du för mig? [TOTO]

Det lilla du vet om mig? Vad fan - jag trodde vi var gamla compadres.
Ta det inte så, jag uttryckte ju mest en försiktighet för att lägga ord i din mun.
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Nähä!?

"Hela tråden var förstås bara någon slags jippo/spam/resultat av tristess. Jag är egentligen varken sugen på att köpa några rollspel eller spela dem."

Jag hoppas att både du och övriga forumiter är medvetna om att wrnu inte är er privata lilla gladiatorarena med uppgift att anordna fejder och diskussioner för ert höga nöjes skull.
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,551
Location
Fallen Umber
Re: Nähä!?

Jag hoppas att både du och övriga forumiter är medvetna om att wrnu inte är er privata lilla gladiatorarena med uppgift att anordna fejder och diskussioner för ert höga nöjes skull.
Jodå, fast den som förlorar måste vi naturligtvis banna på livstid då. Och ibland vinnaren också. Gladiatorspel är allvarliga saker.


/Dimfrost
 

Pom

Swashbuckler
Joined
23 Jun 2003
Messages
2,926
Location
Enskededalen
Re: Nähä!?

Jag hoppas att både du och övriga forumiter är medvetna om att wrnu inte är er privata lilla gladiatorarena med uppgift att anordna fejder och diskussioner för ert höga nöjes skull.
Fejder är inget roligt, men "diskussioner för ert höga nöjes skull" trodde jag var ett av huvudsyftena för ett hobbyrelaterat diskussionsforum.
 

PAX

Jordisk Äventyrare
Joined
16 May 2000
Messages
3,107
Location
Tindalos
Vad blev det?

Har du spenderat dina surt förvärvade pengar ännu? Eller har jag missat det uppenbara?
 
Top