Jag hoppas att det dyker upp en rollspelsprodukt som får mig att vilja köpa den, det var ett tag sedan jag köpte något sist (Nyckelringsrollspelet på Gothcon, mest för att passa på än att jag verkligen ville ha det varför jag inte riktigt räknar in det här) och i och med att Blue Planet kom igår väntar jag inte på någon mer Kickstarter.
@Hundenilunden82 inlägg fick mig dock att tänka i andra banor än bara konsumtion och då ser jag fram emot att @Beastslayer TOR-kampanj Sagan om huset Elfaron med @3.14rog (och förhoppningsvis @verec ) kommer igång igen efter en vinterfas.
Jag ser fram emot att planeraden de två tre andra kampanjer som jag arbetar på (CoC, historiskt korrekt Chivalry & Sorcery, OSR-fantasy-aktig) – och jag ser fram emot att vara disciplinerad, realistisk och fokuserad och inte börja planera en fjärde kampanj. Men jag har ett par idéer för en Mutant-kampanj som vore intressanta att utveckla närmare och jag skulle då kunna kombinera dem med några andra idéer som flutit runt i bakhuvudet under lång tid . . .
@Hundenilunden82 inlägg fick mig dock att tänka i andra banor än bara konsumtion och då ser jag fram emot att @Beastslayer TOR-kampanj Sagan om huset Elfaron med @3.14rog (och förhoppningsvis @verec ) kommer igång igen efter en vinterfas.
Jag ser fram emot att planera