Nekromanti vad kan svavelvinter boxen i mint on vara värd ?

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,553
Location
Fallen Umber
Re: Priser på rollspelspryttlar i allmänhet(nästan

Jag trodde att Sinkadus nr 1 gick för betydligt mer än så, uppåt tusenlappen där också. Är du säker på att det inte bara var ett undantag när den gick för 300-400? Eller extremt dåligt skick? Själv har jag alla Sinkaduser utom de tre första eftersom de knappast är värda priset.


/Dimfrost
 

Dewil

Skrivbordsgeneral
Joined
30 Jun 2000
Messages
1,764
Location
Nett-ruh-bi
Re: Priser på rollspelspryttlar i allmänhet(nästan

Jag trodde att Sinkadus nr 1 gick för betydligt mer än så, uppåt tusenlappen där också. Är du säker på att det inte bara var ett undantag när den gick för 300-400? Eller extremt dåligt skick? Själv har jag alla Sinkaduser utom de tre första eftersom de knappast är värda priset.
Tja, jag gör inga anspråk på vetenskaplig korrekthet, så...

Dewil, saknar också 1-3
 

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Joined
23 Feb 2001
Messages
9,900
Location
The Culture
Sinkadus #1

Jag vill minnas att Sinkadus nummer ett auktionerades ut för en tusenlapp redan på 80-talet. Det kan naturligtvis ha något med tillgång att göra. Då fanns det inte ett internät där man kunde köpa saker, så om man såg ett exemplar av tidningen fick man slå till direkt.

/tobias, som har Sinkadus från nummer tre till det nummer där den upphörde att vara en tidning.
 

Pom

Swashbuckler
Joined
23 Jun 2003
Messages
2,926
Location
Enskededalen
Re: Sinkadus #1 [ANT]

Jag har ett minne av att Sinkadus 1 gick för 5000:- på en auktion jag var på under ett av spelkonventen i Stockholm vid 80-talets slut.
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,470
Location
Helsingborg
Re: Sinkadus #1 [ANT]

Jag har ett minne av att Sinkadus 1 gick för 5000:- på en auktion jag var på under ett av spelkonventen i Stockholm vid 80-talets slut.
Jag har sett Sinkadus 1 både säljas i butik och auktionerats ut för 800 spänn för några år sedan på konvent.

/Han vet inte varför, men han blir arg när han ser priser som det där
 
Top