"Soll - ve (kort e) - bring". Enkelt.
... Soll-ve-bring.
Detta nick är mitt efternamn fast med O istället för Ö.
... "Söll-be-bring", Sölvebring.
Problemet är bara att morsan också har börjat köra med det, solvebring, i sin mail osv.
Jävla jobbigt. Måste övertala henne att byta alla sina användarnamn... Hon kan ju inte sno mitt förböveln. Fatta vad pinsamt det kan bli.
Alltså, som det låter Hårt K, svenskt R, kort A, vanligt jävla N och så ett hårt K till. Som i harkrank, kärlekskrank och sjuk på tyska - inte som vev, gnällspik eller tokgubbe på engelska (crank).
Snodde det från killen som stjäl barns drömmar i La Cité des enfants perdus.
YjmIr, alltså med långt och markerat Y, som när man säger vad den bokstaven heter, följt av 'mir' som i rymdstationen 'Mir', eller 'emir'.
Det verkar säga sig självt, dock, jag kan inte minnas att någon någonsin uttalat det fel, trots att det känns som att det borde finnas potential för det somehow.
För eventuell förvirring: Jag är före detta Yassilus. Jag är inte längre administratör så jag kan inte ändra några namn. I det här systemet av forumet är det mycket enklare att byta namn. Du gör det genom att ändra din profil...
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.