Nekromanti Vad har du för skostorlek? [NT]

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Re: Erfarenheten säger ...

Och detta har ni då alltså mätt och studerat noggrannt? :gremgrin:
 

EchonCique

Hero
Joined
22 May 2000
Messages
1,779
Re: Erfarenheten säger ...

Och detta har ni då alltså mätt och studerat noggrannt?

Om man säger såhär. Man märker skillnad på småttingar och de större donen :gremwink:. Och eftersom intervallet som alla hamnade i enligt denna 'forskningsrapport' var såpass litet så är den studien inte överrensstämmande med vår verklighet :gremsmile:. Och när dessa dons storlek är samma oavsett fysisk storlek på övriga kroppen så är en studie som denna bara skrattretande (vilket det mesta i Aftonblaskan är). :gremsmile:.
 

Lindenius

Swashbuckler
Joined
10 Jun 2003
Messages
1,896
Location
Umeå
Det som är ännu mer fascinerande…

är ju att folk här på forumet verkar vara hur långa som helst. Jag menar. Om jag har 45,5 i storlek och är 192 cm lång (kroppen, inte… eh…) så måste det ju finnas en hög till kring min läng och lite över.

//erik. fascinerad
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,931
Location
Sandukar
Re: Det som är ännu mer fascinerande…

Kortis. ,-)

(mindre fötter, längre kropp, antagligen högre massa)
 

Lambi

Swordsman
Joined
5 May 2001
Messages
597
Location
Stockholm
Kapa fötterna vetja! :p

Varför är alla flera tvärhänder längre än jag? Åt jag för lite långfil när jag var liten? Håller till godo med 174 cm, 72 kg och 42-43 i skor, samt en riktig baguette på flera meter :gremcool:.

Aja, tror vi har längsta forumiten här. Han har inte skrivit i så mycket på sin presentation, men han var på en forumsöl här i Stockholm i början av sommaren (eller när det nu var, när vi satt på nåt hak vid södra station). 206 har jag fått för mig att han är iaf. Skor man kan segla över Atlanten i och 125 små nätta kilon. Jag har inte mätt hans "whereabouts" men jag kan väl ta och fråga hans flickvän om saken nästa gång jag träffar henne :gremgrin:
...eller inte...
 
Top