Nekromanti Vad har du för skostorlek? [NT]

Selly

Level 5 Laser Lotus
Joined
10 Apr 2001
Messages
1,450
Location
Stockholm
45 [NT]

And this thread deserves some kind of friggin’ award…
 

thark

Hero
Joined
16 Feb 2001
Messages
1,023
Location
Linköping
En fot, givetvis.

12 tum alltså. :)

Skor märkta i andra skalor var det länge sen jag provade.
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,926
Location
Sandukar
45. Har detta månne med Aftonbladets spännande artikel gällandes relationen mellan fötter och manliga könsorgans storlek?
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Huu nej!...[ANT]

Och IRC var inte inblandat när idén till en sån här tråd kläcktes. Promise. :gremlaugh:
 

Mouja

Hero
Joined
1 Dec 2001
Messages
1,011
Location
Sundsvall
Forumanvändares databank: manslemmar.

Med aftonbladet.se som källa har jag nu sammaställt längden på de som svarats.. privata delar. Läs om ni vill, jag tvingar er inte. :gremwink:

Yassilus 16,8 cm
Foggmock 16,8 cm
Snigel 15,8 cm
Rickard 15,5 cm
Jaggernaut 15,8 cm
Dnalor 16,5 cm
AEGIS PRIME 15,8 cm
Selethil 16,5 cm
Johan K 15,2 cm
Netfeed 15,8 cm
Dewil 15,5 cm
Marco Behrman 16,5 cm
Basenanji 15,8 cm
Sephi Zero 16,8 cm
Lindenius 16,5 cm
Hartland 15,5 cm

Lite mer intressant(?) fakta:
- Yassilus' längd stämmer inte enligt han själv.
- Rickards krymper då han spelar fotboll.
- Foggmock och Yassilus har lika långa.
- Marco lyckades lista ut min onda plan.
- thark fick inte vara med, då hans... fötter är längre än vad som listas.
- Kommer vi någonsin få reda på hur lång storugglas mystiska lem är? :>

Ett tack till folket på IRC, utan er skulle denna lista ej vara möjlig att göra. :gremwink:

<font size="2"> Obs! Alla längder är approximala och ej någonting exakt, vill ni veta mer får ni tjuvkika på dem i duschen eller överfalla dem utklädd till en ninja/zeppelinare. </font size>

Så hur lång är då min lem? Svaret är nog; vill ni verkligen veta?
<table><tr><th><font size="-1">Spoiler below:</font></th></tr><tr><td bgcolor="#DDDDDD"> 15,8 cm.. enligt aftonbladet. Men vad vet de. :> </font></td></tr></table>
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,524
Location
Helsingborg
Hahahaha!

För er som inte vågade svara men ändå är nyfikna så kan jag erbjuda följande räknare:

<input type="text" id="calcLength" value="Skriv din fotlängd i cm" onfocus="this.value=''"> <span onclick="document.getElementById('infoText').innerHTML='Din lem är '+(document.getElementById('calcLength').value/1 + 5)/2 +' cm lång. Formeln för detta är [fotens längd] + 5 cm och sedan är allting genom två. Detta stämmer enligt en rysk rapport på 90% av alla (antagligen ryska) män.. Denna information finns att hittas på Aftonbladets hemsida och för er som inte kan mäta era fötter kan jag hänvisa till Ellos hemsida..
'">Räkna ut längden</span>

<span id="infoText"></span>
/Han som hade tråkigt
 

EchonCique

Hero
Joined
22 May 2000
Messages
1,779
Erfarenheten säger ...

att Aftonblaskans skräpjournalistik och de Ryska 'forskare' som lagt fram 'undersökningen' har helt fel.

Detta baserat på ett stort antal (läs flera hundra) intima upplevelser med hankön av oss i Bögmaffian i Skåne. Det finns ingen som helst korrelation mellan längd eller storlek på något kroppsligt och det manliga könsorganet. Ni som har sådana erfarenheter som går i linje med denna 'forskningsrapport' träd fram! :p
 
Top