Nekromanti Vad händer egentligen med Rollspel.nu

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
Joined
13 May 2011
Messages
2,245
Location
The City
Björn Wärmedal said:
Hur svarar designen på om man har smalare webbläsarfönster?
Den är automagisk, dvs den är dynamisk, den anpassar sig till storleken på din webläsare. Det finns dock ett eget interface för mobiler man kan använda.
 

Robban

Hero
Joined
18 May 2000
Messages
946
Location
Växjö
Så länge jag får behålla mitt användarnamn så är förändringar rätt lugnt för min del. Ser helt okej ut, med lite egna ikoner kan det bli rätt bra.
 

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
Joined
13 May 2011
Messages
2,245
Location
The City
Ja då har vi kommit lite längre.
Vi kommer att släppa in 20 användare som kommer att fungera som beta testare, vi gör detta solidariskt genom att det är först till kvarn.

Ska dock sägas att det inte är direkt utan vi har lite kvar att fixa först och du ska inte bara titta på forumet och jävlas med andra, om du skriver upp dig så vill vi att du kollar och ser om du finner fel, buggar eller saker som ser konstigt ut, dvs fungera som beta testare.
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Spider Jerusalem said:
Ja då har vi kommit lite längre.
Vi kommer att släppa in 20 användare som kommer att fungera som beta testare, vi gör detta solidariskt genom att det är först till kvarn.

Ska dock sägas att det inte är direkt utan vi har lite kvar att fixa först och du ska inte bara titta på forumet och jävlas med andra, om du skriver upp dig så vill vi att du kollar och ser om du finner fel, buggar eller saker som ser konstigt ut, dvs fungera som beta testare.
Jag har möjlighet att testa om det fortfarande behövs folk.
 

MattiasLejbrink

Swordsman
Joined
20 Jan 2012
Messages
757
Location
Stockholm
Snyggt! Om jag inte missminner mig går det att använda Tapatalk till det där forumet, som plugin. För er som inte testat Tapatalk är det en liten forum-följar-app. Hur bra som helst! :gremsmile:
 

Zorbeltuss

Hero
Joined
7 Nov 2012
Messages
1,105
Såå beta-test sugen, om det finns möjlighet vill jag klämma in mig.

/Zorbeltuss
 
Top