Nekromanti Vad är viktigast?

Johan Granberg

Swordsman
Joined
26 Nov 2000
Messages
757
Location
Umeå
Re: Finns olika sorters "kul". Floskler suger.

Nu har jag inte läst vad alla svarat, och jag hoppas ingen tar illa vid sig nu, men typ "att ha kul" eller "allt är lika viktigt" är fega, intetsägande svar som man lika gärna kan vara utan
Instämmer till 100% den som svarar "alltihop" eller "helheten" på den här frågan har ju inte alls givit något svar utan bara skrivit ett totalt meningslöst inlägg som säger något helt uppenbart. Skriver man så är man antingen rädd för att folk ska hacka på en eller så har man helt enkelt inte tänkt till ordentligt.
 

Morgoth

Swashbuckler
Joined
2 Apr 2001
Messages
2,450
Location
Uddevalla, Västra Götaland
Re: Finns olika sorters "kul". Floskler suger.

Det var mitt alternativ. Okej, man får ta det med en nypa salt, men det är ändå det ärligaste jag kan skriva (och komma på en någorlunda vettig motivering på) utan att tvingas gräva ner mig i floskelträsket. Dessutom är det en riktig åsikt; (=folk kan protestera mot den, folk kan resonera annorlunda) och därför är den värdefull. En värdefull åsikt kan ju alltid få någon att tänka till. Då valde jag att köra på den linjen. Vem vill skriva ett inlägg på ett forum som inte ger något till läsarna? Bara för att verka viktig och speciell?

Okej, du får mitt erkännande. Forumskommunikation får vi dock fördjupa oss i nån gång... ^_^

/Mogge, rapar julmust
 
Top