Vad är du sugen på att spela just nu?

Aha, ja jag tänkte på brädspelet. Sorry my bad.
Lätt hänt. De flesta tänker nog på brädspelet så jag borde varit mer specifik. Men jag grubblar en del på om man inte skulle skaffa nyversionen av brädspelet. Det är ju bland de roligaste dumgeoncrawlers som gjorts.

Lätt hänt. De flesta tänker nog på brädspelet så jag borde varit mer specifik. Men jag grubblar en del på pn man inte skulle skaffa nyversionen av brädspelet. Det är ju bland de roligaste dumgeoncrawlers som gjorts.
Jag kommer sälja mitt ex på Tradera snart, den första versionen dock.

Jag är okaraktäristiskt sugen på att spela något längre, en jättekampanj eller något slags intrikat sandlåda. Dolmenwood eller kommande Prospero's Dream till Mothership, nåt sånt.

Utöver det är jag jättepepp på att testa Mythic Bastionland, vilket jag fiffigt nog ska spela idag.

Utöver det är jag jättepepp på att testa Mythic Bastionland, vilket jag fiffigt nog ska spela idag.
Klart avundsjuk, satt och bläddrade i mitt ex igår, har aldrig varit särskilt intresserad av riddar-fantastik, men, McDowalls krydda med att göra legenderna esoteriska, riddarna excentriska och siarna kufiska skapar en begär att vara riddare jag inte visste att jag hade.

Klart avundsjuk, satt och bläddrade i mitt ex igår, har aldrig varit särskilt intresserad av riddar-fantastik, men, McDowalls krydda med att göra legenderna esoteriska, riddarna excentriska och siarna kufiska skapar en begär att vara riddare jag inte visste att jag hade.
För mig tror jag att det är den arturiska tonen som gör att det blir intressant. Samt McDowall, dårå.

Har gått och varit sugen på att testa step dice-versionen av År noll-motorn ett bra tag, men jag är ju hopplös som inte bara kan tänka mig att köra en omgång Twilight 2000 eller Blade Runner. Istället går jag och fiskar i mina grumliga tankar efter något annat att anpassa det till. Scifi med overaller eller något historiskt tror jag, men inte har jag kommit nånstans med det inte.

Back