Krille
Lord
Det här är en "popular misconception". Tyvärr. För det hade varit jäkligt coolt om den var så bra som Sony påstod...
Kan man läsa mer om det här någonstans?
Det här är en "popular misconception". Tyvärr. För det hade varit jäkligt coolt om den var så bra som Sony påstod...
Som jag var inne på i mitt svar till eksem: nä. Det här är en "popular misconception". Tyvärr. För det hade varit jäkligt coolt om den var så bra som Sony påstod...
Och 360 instabil? Enligt vilken statistik? Av drygt 10-12 miljoner 360 på marknaden är det knappast en stor procent som fått ring of death eller vad de kallar den
Vad gör bakåtkompatibiliteten sämre än den PS3 har i Europa?
Bakåtkompatibilitet är ett bra säljargument, men de flesta undersökningar visar att få använder sig av den i slutänden.
Och 360 instabil?
Men alltså... Ubuntu är inte Linux. Eller ja, ubuntu är ju en sorts linux, men det är just det - en sorts. Linuxrörelsen är mer spridd och månghövdad. Det är inte Ett Stort Ont Företag, snarare Några Mindre Halvonda Företag Samt En Hel Hög Amatörer Och Andra...
Jag läste att Mark Shuttleworth (grundaren av Canonical) investerat över 25 miljoner dollar i Ubuntu. Lita inte på siffran helt då mitt minne sviker mig ibland. Men han har lagt ner en förmögenhet i Ubuntu. Efter att ha testat Ubuntu hemma lite så måste jag säga att jag är imponerad av resultatet.