Nekromanti V2089 (Spelet slut)

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Re: lite fler funderingar under spelets gång

Kanske skulle det vara en lösning att ha någon "reserv" spelare som kan rycka in och ta över när en spelare uteblir.
mnja. Det löser inte direkt inaktiviteten i den rundan spelaren i fråga vägrar dyka upp. Jag kunde t ex inte ha ersatt Andersson med en reserv innan jag visste att Andersson inte dök upp. Visserligen kunde nån tagit över Anderssons roll istället för att jag diskade honom, men jag vettefasen om jag tycker att det är nån höjdaridé heller faktiskt. En runda har ju iallafall redan gått och den spelaren kommer ha stora fördelar/nackdelar beroende på vilken fraktion rollen tillhör.

Andersson har förövrigt fortfarande inte läst mina pm så jag hoppas inte att det har hänt honom något.
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Re: lite fler funderingar under spelets gång

Mukwa said:
Andersson har förövrigt fortfarande inte läst mina pm så jag hoppas inte att det har hänt honom något.
Som jag har sagt så har han inte skrivit något inlägg sen den 14 dec, så jag börjar bli lite orolig själv.
 

Sapient

Swashbuckler
Joined
26 Mar 2011
Messages
2,492
Location
Stockholm
Vimes said:
Sist så är jag lite ledsen för att Sapient inte var ulv, jag såg fram mot att försöka övertyga byn om att den vältalige herren skulle röstas ut. :gremsmile:
Ja, alltså. När vi började gruffa, tyckte jag nästan det var lite tråkigt att inte vara ulv och liksom kämpa "på riktigt". :gremsmile:

Men hade jag varit det, hade jag dammsugit alla dina inlägg efter minsta kommateringsfel eller oklara syftningar och försökt kränga det om halsen på dig. Både K.K. och Recca hade en del anklagelser som det hade varit värt att försöka blåsa lite liv i.
 
Top