Möller Hubert Hortlax Joined 28 Sep 2008 Messages 3,202 20 Dec 2011 #21 Ah. När det slänger pinnar över bron, menar du! Nå, »Bron« är helt klart en tänkbar plats. Jag skriver in.
Ah. När det slänger pinnar över bron, menar du! Nå, »Bron« är helt klart en tänkbar plats. Jag skriver in.
Lukas Mannen i Gult Joined 25 Jan 2010 Messages 3,812 Location Huddinge 20 Dec 2011 #22 Möller said: Ah. När det slänger pinnar över bron, menar du! Click to expand... Jag har för mig att de kallar det "pinnleken"
Möller said: Ah. När det slänger pinnar över bron, menar du! Click to expand... Jag har för mig att de kallar det "pinnleken"
Möller Hubert Hortlax Joined 28 Sep 2008 Messages 3,202 20 Dec 2011 #23 Lu-kaazh said: Möller said: Ah. När det slänger pinnar över bron, menar du! Click to expand... Jag har för mig att de kallar det "pinnleken" Click to expand... Ja, de gör det. Jag var bara tvungen att kolla upp det.
Lu-kaazh said: Möller said: Ah. När det slänger pinnar över bron, menar du! Click to expand... Jag har för mig att de kallar det "pinnleken" Click to expand... Ja, de gör det. Jag var bara tvungen att kolla upp det.
krank Lättkränkt cancelkultur-kommunist Joined 28 Dec 2002 Messages 37,483 Location Rissne 22 Dec 2011 #24 Okej, då betraktar jag förberedelsefasen som (äntligen) slutförd. Eftersom ingen tyckt något alls om mitt förslag på turindelning så kör jag bara på...
Okej, då betraktar jag förberedelsefasen som (äntligen) slutförd. Eftersom ingen tyckt något alls om mitt förslag på turindelning så kör jag bara på...